Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#41645Nedodaný tovar objednaný 8.2.2020

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2020, před 4 lety

Alžbeta Hanáková

Znění stížnosti

Dňa 8.2.2020 som si objednala tovar na portáli poštovné zdrarma cz za 58,59 eur. Uvedenú sumu som zaplatila pri objednávke kartou. Odvtedy mi prišli tri maili, kde ma informovali, že objednávka sa spracúva, potom, že tovar bol odoslaný, dokonca prišiel mail že tam mám kredity,ale tovar žiadny neprišiel. Na môj mail, kde sa dotazujem ohladne dodania nik neodpovedá, telefon nikto neberie.
16.4.2020 som odstúpila od zmluvy a žiadala späť peniaze,tiež neprišla žiadna odpoveď.


Produkt

Dámska blúzka Adriane - style5/ Dámska blúzka Kerina - 1183 floral Modrá-/Dámska blúzka Adriane / Dámske tričko s dlhým rukávom Lysette


Požadované řešení

Nemám už záujem o tovar a žiadam o vrátenie peňazí 58,59 eur


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému