Společnost


DIRECT pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#41659Poškození čerpadla, čerpadlo vyhazuje pojistky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 měsíců 26 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2020, před 6 měsíci

Vladan Sigmund

Znění stížnosti

Dobrý den, bylo mi odmítnuto plnění poškození čerpadla, které je po 3 letech nepoužitelné, došlo ke zkratu v čerpadlu a vyhazuje pojistky.Doložil jsem vyjádření opravce i vyjádření ČEZ dodatečně a nikdo mi nesdělil jak při odmítnutí plnění dále postupovat.


Produkt

Pojištění majetku


Požadované řešení

Obnovit likvidaci pojistné události a nebo mohu znovu nahlásit pojistnou událost, všechny relevantní doklady mám


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2020 12:19, před 5 měsíci

Na žádost spotřebitele je pojišťovna povinna v písemné formě zdůvodnit výši pojistného plnění, popřípadě důvod jeho zamítnutí v plné výší. Pokud spotřebitel se stanoviskem pojišťovny nesouhlasí, měl by vyslovit nesouhlas a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Taktéž je možné vyhledat pomoc advokáta a obrátit se na příslušný soud.

Reakce společnosti

Publikováno
19.5.2020 16:08, před 5 měsíci

Nahlášená událost byla řešena standardním způsobem. S ohledem na dostupné informace byla však škodní událost ukončena bez vyplacení pojistného plnění. Následně po řádném podložení škody klientem bylo šetření události obnoveno. Naše zamítavé stanovisko jsme přehodnotili a pojistné plnění klientovi uhradili.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2020 06:11, před 5 měsíci

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2020 16:52, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Vladan Sigmund

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.6.2020 18:02, před 4 měsíci

Pojišťovně Direct jsem doložil další doklady a pojišťovna přehodnotila situaci a vyplatila mi škodnou událost.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.