Společnost


Ticketlive PRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#41676Vrácení peněz za vstupenky na Koncert kapely Scooter 8.5.2020

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2020, před 9 měsíci

Aleš Brejcha

Znění stížnosti

Kvůli koronavirové krizi byl termín koncertu skupiny Scooter posunut z 8.5. 2020 na konec ledna 2021. Bohužel mé pracovní zařazení ve firmě kde pracuji stejně tak i přátel kterým sem lístky také kupoval neumožňuje využít náhradní termín akce proto jsem po poradě s přáteli začal řešit možnost vrácení peněz za tyto vstupenky. Bohužel Ticketlive PRO s.r.o. argumentuje tím že pokud nepracuji v zahraničí či nemám zaplacenou dovolenou nebo plánovanou operaci na vrácení peněz nárok nemám s čímž zásadně nesouhlasíme.


Produkt

E-Ticket na koncert Scooter 8.5. 2020 Pardubice


Požadované řešení

Vrácení peněz za vstupenky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2020 14:28, před 9 měsíci

V případě zrušeného termínu koncertu z důvodu mimořádných opatření je možné požadovat peníze od podnikatele zpět, a to na základě § 2006 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále je "OZ") pro následnou nemožnost plnění. Dané ustanovení říká, že stane-li se dluh po vzniku závazku nesplnitelným, zaniká závazek pro nemožnost plnění. Strany pak mají povinnost si vrátit, co dosud plnili. To znamená, že prodejce má povinnost vrátit zaplacené peněžní prostředky.

Podnikatel může nabídnout jinou možnost narovnání právě náhradním plněním tak, že termín posune. V tomto případě je na spotřebiteli, zda nabídku přijme, nebo bude požadovat vrácení peněz za neposkytnuté služby. O dohodě o náhradním plnění je vždy lepší si nechat vystavit písemné potvrzení nebo si pořídit jiný důkaz, kterým lze v budoucnosti nárok prokázat.

Další informace lze nalézt v článku na adrese https://www.dtest.cz/clanek-7926/dtest-jak-je-to-s-nahradou-za-zrusenou-kulturni-ci-sportovni-akci-nebo-studijni-kurz.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2020 13:53, před 9 měsíci

Dobrý den,
pořadatel má dle obchodních podmínek právo na změnu termínu konání (https://www.ticketlive.cz/cs/page/vseobecne-obchodni-podminky) - klient tyto obchodní podmínky odsouhlasil a pořadatel nyní právo využil. Jedná se tedy o jednání v rámci obchodních podmínek.

Klienta jsme samozřejmě vyzvali, že nám může poskytnout dokument, který potvrzuje, že se nemůže dostavit a chtěli jsme mu vyjít vstříc, pokud by nějaký závažný důvod skutečně měl.

Děkujeme


Aleš Brejcha

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.4.2020 14:24, před 9 měsíci

Dobrý den,
přesně toto jsme řešili v mailové korespondenci před uveřejněním zde. Uvádíte že se nám snažíte vyjít vstříc ovšem já z vašeho dosavadního jednání spíše vidím a cítím praví opak. Tyto fráze čtu již po několikáté nicméně zopakuji tedy to co jsem psal Vám v mailu ze dne 22.4. 2020. S tímto Vašim vyjádřením Já ani ostatní pro které jsme u Vás kupoval lístky nesouhlasíme a podmínky jsme si přečetli a opět argumentuji paragrafem 1814 písmenem F pokud si dobře vzpomínám protože ve směs stejné odpovědi se mi od Vás stále dostává.Se zaměstnavatelem jsme již také hovořil a nebude se v této kauze nikterak angažovat a ponechává řešení zcela na nás. Proto nejsme schopní od něj žádné potvrzení získat. Nicméně stále si stojíme za tím že požadujeme vrácení peněz a věříme v náš nárok pramenící z občanského zákoníku. Stále máme vůli se domluvit ale tato vůle musí být oboustranná a musíme se vymotat z bludného kruhu stále stejných odpovědí a argumentů.

Aleš Brejcha

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2020 20:12, před 9 měsíci

Jak jsme uváděli výše, změna termínu je možná a bývá vhodným řešením, ale je u něj nutná dohoda, právě proto, že účast na akci v náhradním termínu nemusí být z strany spotřebitele možná. Ujednání v podmínkách, které umožňuje jednostrannou změnu termínu, je bohužel zapotřebí vyhodnotit jako ujednání, ke kterému se ve smlouvě se spotřebitelem podle § 1815 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nepřihlíží.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
29.4.2020 13:15, před 9 měsíci

Dobrý den,
jelikož velmi rádi děláme klientům radost, tak jsme se rozhodli vyhovět Vašemu požadavku, přestože je velmi nestandardní a platbu za obě objednávky jsme převedli tam, odkud nám přišly, čili na platební kartu a benefitní účet.

Děkujeme a přejeme poklidný den. Budeme se brzy těšit na akcích portálu www.ticketlive.cz
Váš TicketLIVE


Aleš Brejcha

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.4.2020 13:55, před 9 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Děkuji a budu doufat že další kulturní akce se budeme moci účastnit bez problémů