| Počet nahlášených stížností: | 2 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
19.5.2014 jsem v prodejně kabelek ve Václavské pasáži v Praze 2 koupila cestovní tašku. Poprvé (a naposled) jsem ji použila 21.7.2014 při cestě do Poděbrad. Měla jsem v ní oblečení (na 10 dní, 2 boty, hygienické potřeba a knížku. Tedy žádný "nadměrný náklad". Cestou do penzionu v Poděbradech se mi taška začala špatně táhnout. Zjistila jsem, že se na tašce vzpříčilo kolečko, pokleslo, a dole se taška odřela. Celá cesta byla cca 200 m dlouhá a je úplně hladká (lázeňská kolonáda. Na celou událost mám svědky.
Závada byla reklamována 1.8. 2014. Reklamace byla zamítnuta 6.8.2014 z důvodu mechanického poškození
cestovka červená ( uvedeno na paragonu) za 499 Kč.
Požadovala jsem výměnu tašky za bezvadnou. Když to nebude možné, vrácení peněz.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud reklamaci zamítá. Tento typ zboží podléhá normám, které musí splňovat.
Vyjádření dTestu
Vzhledem k tomu, že podnikatel nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.