Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:521
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#41729Opakované vylhávání se a nedodání zaplaceného zboží!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 28 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2020, před 4 lety

Lucie Schnadt

Znění stížnosti

Vybrali jsme a zaplatili zboží, které mělo být doručeno v úterý 21.4.2020. Když v tento den nic nepřišlo, zavolala jsem večer na zákaznickou linku, kde mi první operátorka přislíbila, že zjistí problém a druhý den zavolá. Nestalo se. Tak jsem ve středu před osmou večerní volala podruhé. Druhá operátorka přislíbila, že se druhý den (čtvrtek) dopoledne URČITĚ ozve a 100% zavolá. Nestalo se. Tak jsem v pátek 24.4. ráno volala POTŘETÍ (!!!) a chtěla okamžitě odstoupit od objednávky a vrátit peníze. Třetí operátorka v pořadí slíbila, že se o to bezpečně postará a během dne zavolá. Nestalo se... Tři operátorky zákaznické linky mall.cz = 3 lži a naprosto nespolehlivý a neseriózní přístup.
Po celou dobu samozřejmě nebylo doručeno ani zaplacené zboží.
Zákaznická zkušenost KATASTROFA. Nikdy více.


Produkt

Nespolehlivý a neseriózní zákaznický servis. Katastrofální customer experience.


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz a zrušení objednávky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému