Počet nahlášených stížností: | 521 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 6 |
Vybrali jsme a zaplatili zboží, které mělo být doručeno v úterý 21.4.2020. Když v tento den nic nepřišlo, zavolala jsem večer na zákaznickou linku, kde mi první operátorka přislíbila, že zjistí problém a druhý den zavolá. Nestalo se. Tak jsem ve středu před osmou večerní volala podruhé. Druhá operátorka přislíbila, že se druhý den (čtvrtek) dopoledne URČITĚ ozve a 100% zavolá. Nestalo se. Tak jsem v pátek 24.4. ráno volala POTŘETÍ (!!!) a chtěla okamžitě odstoupit od objednávky a vrátit peníze. Třetí operátorka v pořadí slíbila, že se o to bezpečně postará a během dne zavolá. Nestalo se... Tři operátorky zákaznické linky mall.cz = 3 lži a naprosto nespolehlivý a neseriózní přístup.
Po celou dobu samozřejmě nebylo doručeno ani zaplacené zboží.
Zákaznická zkušenost KATASTROFA. Nikdy více.
Nespolehlivý a neseriózní zákaznický servis. Katastrofální customer experience.
Okamžité vrácení peněz a zrušení objednávky.
|
Tweet |