Počet nahlášených stížností: | 654 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 0 |
Po koupi Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop za 1999kc jsem po nekolika mesicich (pri prvnim rozbaleni) zjistil zavadu mysi.
Nasledovala reklamace kde vada byla posouzena jako neopravitelna a byl mi rovnou zaslany dobropis na celou castku.
Problem spocival v tom ze pri predani bylo z me strany vyzadano a ze strany prijmece potvrzeno ze v pripade neopravitelnosti probehne vymena za novy kus.
Od vystaveni dobropisu pracovnik czc odmita toto reseni a odvolava se na dokument ktery jsem nikdy nepodepsal a mi do te doby nebyl nijak predlozen, kde je pozadovane reseni od zakaznika uvedeno jako vraceni penez.
Po dvou e-mailech kde jsem veci uvadel na spravnou miru prestal pracovnik czc komunikovat.
klavesnice a mys Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop
vymena kus za kus jak bylo indikovano pri prevzeti do reklamace
|
Tweet |