Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#41831Reklamace resena dobropisem i pres opakovane vyzadani noveho kusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 hodin 18 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2020, před 4 lety

David Kuncar

Znění stížnosti

Po koupi Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop za 1999kc jsem po nekolika mesicich (pri prvnim rozbaleni) zjistil zavadu mysi.
Nasledovala reklamace kde vada byla posouzena jako neopravitelna a byl mi rovnou zaslany dobropis na celou castku.

Problem spocival v tom ze pri predani bylo z me strany vyzadano a ze strany prijmece potvrzeno ze v pripade neopravitelnosti probehne vymena za novy kus.

Od vystaveni dobropisu pracovnik czc odmita toto reseni a odvolava se na dokument ktery jsem nikdy nepodepsal a mi do te doby nebyl nijak predlozen, kde je pozadovane reseni od zakaznika uvedeno jako vraceni penez.
Po dvou e-mailech kde jsem veci uvadel na spravnou miru prestal pracovnik czc komunikovat.


Produkt

klavesnice a mys Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop


Požadované řešení

vymena kus za kus jak bylo indikovano pri prevzeti do reklamace


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému