Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

46%
54%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#41920Zastavení upomínek za neobjednane zboží.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2020, před 6 měsíci

Slavomír Šohajek

Znění stížnosti

Dne 28.4.2020 mi došla 2 upomínka za neobjednane zboží které přišlo v únoru 2020 a následně bylo doporučene odesláno zpět,když jsem před 14 dny volal na zákaznický servis bylo mi sděleno že vše je uhrazeno a nevyžádané zboží došlo v pořádku na společnost, doposud společnost nereaguje na me emaily,kde žádám o prošetření stavu mého účtu u společnosti a nadále ukončení účtu a taky další obtěžování a zasílání nabídek.Sohajek.


Produkt

mince korunovace Karla IV v hodnotě 1016 kc


Požadované řešení

Žádám o přešetření meho problému a dále žádné zasílání nabídek, včetně neopravnenych upomínek a vymazání mých osobních údajů jinak vše předám na Českou obchodní inspekci.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2020 18:20, před 5 měsíci

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.

V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
28.5.2020 08:32, před 5 měsíci

Místo: Plzeň
Datum: 28.5.2020
Zákaznické číslo: 1762338



Vážený pane Šohajku,

srdečně děkujeme za Vaši informaci, na kterou rádi odpovídáme.

Naše komunikace s Vámi vždy probíhala v rámci jednotlivých požadavků do méně než 7 dnů, tudíž nelze říct, že jsme s Vámi nekomunikovali.

Jelikož je Váš požadavek zde na Dtestu strašího data a mezitím jsme s Vámi na Vašem zákaznickém účtu již vše vyřídili, předpokládáme, že zde není co řešit.

Naposledy jsme Vás telefonátem ze dne 12.5.2020 do potvrdili zaslání zásilky k fa č. 2, kde vám byl vyúčtován přeplatek a zasláno tak zboží s nulovou fakturou.

Váš zákaznický účet je k dnešnímu dni vyrovnán.

S pozdravem a přáním pěkného dne

Váš zákaznický servis


Slavomír Šohajek

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.5.2020 15:57, před 5 měsíci

Dobrý den reaguji na vaši odpověď, účet byl sice vyrovnán,ale nebyla vyrizena moje žádost o zrušení tohoto účtu a dále vymazání mých osobních údajů , prostě chci to úplně uzavřít děkuji Šohajek.

Reakce společnosti

Publikováno
16.6.2020 08:41, před 4 měsíci

Místo: Plzeň
Datum: 16.06.2020
Zákaznické číslo 1762338





Vážený pane Šohajku,

děkujeme Vám za sdělení, na které rádi odpovídáme.

Samozřejmě jsme vyhověli Vašemu požadavku již nadále nebýt informován o našich reklamních a nabídkových akcích. Chtěli bychom Vás upozornit, že v době zpracování Vaší žádosti 28.5.2020 mohlo dojít k protnutí aktuálního tisku nabídky a Vašeho požadavku.

U Vašeho zákaznického čísla bylo nastaveno zrušení zasílání nabídek..

Bohužel veškeré procesy, které jsou v současné době v našem tisknu nebo v přípravách objednávek, neumožňují přístup pouze na jednu adresu, proto může dojít k dalšímu zaslání.

Pro ukončení zasílání newsletteru e-mailem, je nutné v příchozí nabídce kliknout v posledním řádku na políčko “zde” a poté se Vám zobrazí potvrzení o zrušení zasílání nabídek formou newsletteru.

Prosíme o pochopení této situace.

Těší nás, že jsme Vám mohli poskytnout potřebné informace.


S pozdravem a přáním pěkného dne

Váš zakaznický servis


Slavomír Šohajek

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.6.2020 07:42, před 4 měsíci

Dobrý den me žádosti bylo vyhověno z poloviny chci a trvám nadále o vymazání mých osobních údajů doposud neni jasné jestli jste tak učinili děkuji Šohajek.

Reakce společnosti

Publikováno
19.6.2020 09:37, před 4 měsíci

Dobrý den pane Šohajku,

nabídky pouze doběhnou a pak už Vám nic nebude na Vaši adresu posíláno.

Vše je blokováno, jsou ponechány pouze údaje povinné ze zákona.

S pozdravem

Váš zákaznický servis


Slavomír Šohajek

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.6.2020 23:17, před 4 měsíci

Hodnocení: