Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem zboží, boty, bundu a teplakovou soupravu, platba byla jediné varianty platba předem uhradil jsem částku okolo 4
000 Kč. Na účet převodem... Podobu 3 měsíců mi byli zasílány emaily ve kterých bylo ze sem neuhradil platbu že stále nedorazila platba a tak dále ... Byl jsem navštívit pobočku banky FIO.. Kde mě ujistili že částka byla připsána na účet Vevio. Poté jsem poslal email na adresu vevio s výpisem o platbě z boží co jsem objednal bez odpovědi... Potěšen vyplnil reklamační formulář na stránkách vevio.... Znovu bez úspěchu... Znovu sem zasílal email s žádostí o vrácení peněz stim že jestli nebudou komunikovat že budu nucen oznámit tuto nepříjemnost policii ČR... Opět bez jakékoli reakce.. Kuli situaci s Kovid 19 jsem se na policii nedostal .popisovana událost je stará +, - 2 měsíce..
Vše mám uložené. Při potřebě dodám záznam o platbě, zboží, a částce
Vrátit uhrazenou částku!!!!! a postih za klamani zákazníků ve vymecnem stavu republiky ČR... Krádeže v této nepříjemné době by měly být trestny přísnější než kdykoli jyndy!!!
|
Tweet |