Společnost


goNET s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#41946Neoprávněné stržení peněz z platební karty

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2020, před 4 lety

Jan Vaněček

Znění stížnosti

Dnes mi byla stržena částka 418,-Kč za službu LEPŠÍ.TV. Stejně jako ostatní stěžovatelé si nejsem vědom, že bych dával souhlas s automatickým strháváním jakékoli finanční částky ze svého účtu. Službu jsem za pár dní zrušil v nastavení tím, že jsem zrušil platbu na další měsíc. Tím jsem považoval věc za vyřešenou. Nikdo mě neupozornil na nutnost zrušení ještě v osobním nastavení. Vše je uděláno záměrně, aby si zákazník myslel že služba je zrušená. Škoda, že jsem tyto stížnosti nečetl před objednáním této služby.
Hlavně že je uvedeno "K ničemu se neupisujete, Lepší.TV je bez závazku."


Požadované řešení

Žádám okamžité vrácení neoprávněně strhnuté částky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému