Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4202Uznaná reklamace, oprava a další problém

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

28 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2014, před 10 lety

Michal Soukup

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 4.8.2014 jsem dal svoji problémovou základní desku reklamovat s požadovaným způsobem řešení výměnou, protože problémů bylo víc (všechny sloty pro RAM na pravé straně nefunkční, CPU_FAN/CPU_OPT nefungují popřípadě točí se méně než v BIOSU nastavené minimum, nereaguje na nastavení v BIOSu/efi).

Technik při převzetí desky do reklamace pečlivě kontroloval patici a ohnuté piny (žádný pin nebyl ohnutý a vše bylo jak má, desku jsem samozřejmě prohlížel při přípravě pro reklamace i já).

Dne 22.8.2014 byla reklamace vyřízena (uznána) formou opravy "oprava v asus ostrava".

Řekl jsem si nevadí, dám tomu šanci a následující den desku vyzvednul (bohužel jsem piny nekontroloval).

Po zapojení do mé sestavy, kterou využívám každý den k práci a která je celá kupovaná u CzC už při startu vidím, že se opět jeden ventilátor AiO vodního chlazení netočí a dokonce se zastavuje (snaží se roztočit, avšak neudělá ani otáčku a tím pádem i nepříjemně vrčí).

Výsledek reklamace a opravy je tedy takový, že byl i přes větší počet chyb výrobek "opraven" a CPU_FAN/CPU_OPT je ještě horší, jelikož BIOS nyní neukazuje vůbec žádné RPM (N/A, jednoduše nejde vůbec, nereaguje ani na teplotu procesoru).

Následovalo pár emailu na reklamační oddělení CzC a z toho i dnešní reklamace na pobočce, při které slečna při přijetí zjistila, že jsou nepatrně ohlé piny na socketu (pochybuji, že bych i před první reklamací piny ohnul, když desku technik důkladně kontroloval a osazena byla pouze jednou).

Výsledkem je, že mám doma desku s nefunkčním CPU_OPT fanem a s horším problémem než před první reklamací a jako bonus jsem dostal ty dva nepatrně ohlé piny na socketu. Lituji toho, že jsem desku vůbec reklamovat dal.


Produkt

SN: D9MCAD522666 Reklamace: RE14032847 Odkaz na e-shop: http://www.czc.cz/asus-x79-deluxe-intel-x79/137694/produkt


Požadované řešení

Výměna


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému