Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:426
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#42023Billa Palmovka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2020, před 4 lety

Denisa Růžičková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 1.5.2020 jsem zakoupila sekanou v housce co dávaji do kaiserky usek co se prodavaji salamy parky atd. Po rozbaleni sekana byla plesniva a z druhe strany oschla ale tak az to bylo skoro černe! Po vyzadani at mi to pani z Lahudek vysvetli mne poslali za vedouci lahudek a ta byla arogantni dokonce jsem se ji slusne zeptala zda tohle jim prijde normalni prodavat zakaznikum tak mi asi 4 krat rekla ze ano a kdo jiny to ma jis tohle okoraly neprofesionalni pristup vedouci lahudek des je obcas i neprijemna chodivala jsme tam furt ale po tomhle uz do ty byli nepujdu jinak musim pochvalit pokladni vstricny pristup mily i ty se divili co mi vedouci lahudek rekla na plesnivou sekanou kazdopadne ta pani tam nema co delat s timhle pristupem a co prodava!


Produkt

Sekana syrova


Požadované řešení

Vyřešit jak vubec mohly tuto sekanou prodat nehledne na to ze ja mam alergii na plisen a nechci ani pomyslet co by nasledovalo dale


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému