Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#42113Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2020, před rokem

Jarmila Mertová

Znění stížnosti

Obuv zakoupená dne 21.3.2019 a po šestém použití byla reklamovaná dne 19.11.2019 z důvodu roztrženého svršku pravé boty. Obuv, ve tvaru polobotek,je vyrobena ze semišové kůže a horní část svršku je perforována desítkami dírek. Do tohoto perforovaného svršku je našita patka na zavazování tkaniček a právě v tomto místě bota praskla /vlastně se roztrhla/. Reklamace byla zamítnuta s tím, že obuv je zpracována dobře a v odpovídající kvalitě, je patrný otisk chodidla na stélce obuvi a vytlačení prstů a tlak prstů. Pokud obuv nosím, tak asi tlak je vyvíjen a nemyslím, že kvalitně vyrobená kožená bota vydrží pouze 6 použití Pokud prošijete perforovaný materiál spoustou dalších dírek - stehů, je pravděpodobné, že materiál je prosekaný tak, že nevydrží. Bylo reklamováno opětovně přímo ve Zlíně, ale i tady reklamaci zamítli, že se jedná o špatný výběr obuvi /malá a úzká/ a je běžně opotřebovaná. Mám velikost nohy 35, protože tak malé velikosti Baťa nevyrábí, tak koupená obuv je velikosti 36, takže malá určitě není. V obou reklamacích je pouze vina na zákazníkovi, ani zmínka o možném pochybení výrobce - podle mne jednoznačném.


Produkt

dámská velurová obuv v provedení - polobotka artikl : 5235605 vel. 360 v ceně 15989,- Kč prodávana ve speciální akci za1 469, -Kč-


Požadované řešení

vrácení finanční čásky, neboť závada není opravitelná a obuv je nadále nepoužitelná


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2020 12:30, před rokem

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí (vada materiálu, konstrukce apod.). Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2020 07:11, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.