Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#42115Vrácení peněz za vrácené zboží ve lhůtě 14 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2020, před 4 lety

Marcela Hranická

Znění stížnosti

Zakoupila jsem si rozbaleného kuchyňského robota za sníženou cenu prostřednictvím e-shopu. Přišel mi špinavý a plesnivý od jídla, prodejce uvádí na stránkách jinou specifikaci než produkt má. Dne 6.4.2020 jsem vrátila zboží ve 14 denní lhůtě s tím, že mi bylo řečeno, že mi Okay Ostrava-Třebovice zboží nevezme (karanténa), že ho musím poslat, ale mám si zavolat další den a sdělí mi postup. Již jsem se nedovolala. Zboží jsem poslala poštou, cena 209 Kč, prodejce ho převzal dne 7.4.2020. Mou vinou jsem zaslala formulář odstoupení od smlouvy až 13.4.2020 (chyba e-mailu). Dne 6.4.2020 jsem prodejci zaslala podací lístek od zaslaného zboží (e-mailem). Dodnes mi prodejce nevrátil peníze za zboží. 2x jsem kontaktovala zákaznickou linku s tím, že balíček "údajně" neevidují jako doručený, a že ho musí dohledat a pak se ozvou. Telefonáty na placenou zákaznickou linku mě stojí další náklady navíc. Stále slibují, že se ozvou, dosud situaci nikdo neřeší. Dne 5.5.2020 jsem zaslala poslední pokus o vyřízení situace na zaměstnankyni, která se mnou případ řešila, a nedostalo se mi žádné odpovědi. Děkuji za vyřízení.


Produkt

Kuchyňský robot Tefal QB310138


Požadované řešení

Žádám vrácení ceny zakoupeného zboží (3.109 kč) a poštovného ve výši 209 kč, neboť nebylo mou vinou, že prodejce zaslal špinavý a plesnivý stroj, uváděl chybnou specifikaci produktu na svých stránkách a odmítl mi převzít balík na prodejně, což by bylo pro mě bezplatné.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému