Počet nahlášených stížností: | 361 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Zakoupila jsem si rozbaleného kuchyňského robota za sníženou cenu prostřednictvím e-shopu. Přišel mi špinavý a plesnivý od jídla, prodejce uvádí na stránkách jinou specifikaci než produkt má. Dne 6.4.2020 jsem vrátila zboží ve 14 denní lhůtě s tím, že mi bylo řečeno, že mi Okay Ostrava-Třebovice zboží nevezme (karanténa), že ho musím poslat, ale mám si zavolat další den a sdělí mi postup. Již jsem se nedovolala. Zboží jsem poslala poštou, cena 209 Kč, prodejce ho převzal dne 7.4.2020. Mou vinou jsem zaslala formulář odstoupení od smlouvy až 13.4.2020 (chyba e-mailu). Dne 6.4.2020 jsem prodejci zaslala podací lístek od zaslaného zboží (e-mailem). Dodnes mi prodejce nevrátil peníze za zboží. 2x jsem kontaktovala zákaznickou linku s tím, že balíček "údajně" neevidují jako doručený, a že ho musí dohledat a pak se ozvou. Telefonáty na placenou zákaznickou linku mě stojí další náklady navíc. Stále slibují, že se ozvou, dosud situaci nikdo neřeší. Dne 5.5.2020 jsem zaslala poslední pokus o vyřízení situace na zaměstnankyni, která se mnou případ řešila, a nedostalo se mi žádné odpovědi. Děkuji za vyřízení.
Kuchyňský robot Tefal QB310138
Žádám vrácení ceny zakoupeného zboží (3.109 kč) a poštovného ve výši 209 kč, neboť nebylo mou vinou, že prodejce zaslal špinavý a plesnivý stroj, uváděl chybnou specifikaci produktu na svých stránkách a odmítl mi převzít balík na prodejně, což by bylo pro mě bezplatné.
|
Tweet |