Společnost


ROPETA LTD - Huglo.cz

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42129Nekvalitní zboží není kam vrátit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2020, před 4 lety

Martina Bučková

Znění stížnosti

Dne 12.2.2020 manžel objednal přes web u spol. Huglo 2x boty. Nejdřív bylo vše OK, ale čekal měsíc a boty stále nikde. Tahle společnost je chytrá, protože s ní nekomunikujete přes mail, ale přes jejich web formulář, takže vlastně nemáte ani doklad o tom, že jste jim cokoliv psali!!!
Číslo objednávky je 519276, číslo zákazníka 29337.
Po 2 měsících k nám boty skutečně dorazily. Ale kvalita je naprosto příšerná!!! Takže jsme znovu psali na webu do formuláře, aby nám laskavě sdělili kontaktní adresu, kam můžeme zboží vrátit.
Nejhorší je, že se nikam nedá volat a adresa spol. nikde není uvedená.
Takže zase čekáme.
https://huglo.cz/akce


Produkt

2xLuxusní Unisex Sneakers


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz na můj účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému