Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.2.2020 manžel objednal přes web u spol. Huglo 2x boty. Nejdřív bylo vše OK, ale čekal měsíc a boty stále nikde. Tahle společnost je chytrá, protože s ní nekomunikujete přes mail, ale přes jejich web formulář, takže vlastně nemáte ani doklad o tom, že jste jim cokoliv psali!!!
Číslo objednávky je 519276, číslo zákazníka 29337.
Po 2 měsících k nám boty skutečně dorazily. Ale kvalita je naprosto příšerná!!! Takže jsme znovu psali na webu do formuláře, aby nám laskavě sdělili kontaktní adresu, kam můžeme zboží vrátit.
Nejhorší je, že se nikam nedá volat a adresa spol. nikde není uvedená.
Takže zase čekáme.
https://huglo.cz/akce
2xLuxusní Unisex Sneakers
Okamžité vrácení peněz na můj účet
|
Tweet |