Společnost


Extreme Digital Zrt.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42296Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2020, před 4 lety

Matin Černý

Znění stížnosti

Zakoupil jsem kávovar Bosch, za cenu 15250,- Kč, včetně dopravy. Zhruba 4 měsíce před dvouletou zárukou se mi porouchal. Napsal jsem email na zákaznickou linku (shop@edigital.cz), odkud mi přišla ješte ten týž den odpověď, jak mám postupovat. Celkem jsem odeslal ještě 3 emaily, na které mi bylo pokaždé zodpovězeno cca do dvou hodin. Ale pouze do té doby, než si řádně zabalené zboží (dle instrukcí) odvezl jejich kurýr.
Od té doby uplynulo 50 dní. V jaké fázi je moje reklamace nevím. Na emaily nereagují, telefonní zákaznická linka je neustále mimo provoz. Psal jsem také na emailovou adresu do Maďarska, kde je hlavní sídlo, ale adresa už zřejmě neexistuje, protože se mi to vrátilo.
Jsem zoufalý, protože momentálně nemám ani kávovar, ani peníze, ani informaci, jak je to s vyřízením mé reklamace.
Jakým způsobem mám postupovat?
Děkuji,


Produkt

Kávovar Bosch TES60523RW


Požadované řešení

Opravený kávovar, nebo zpět peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému