Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2600
Z toho za letošní rok:286
Stále v řešení:147
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 493 stížnostech.

#42401Neoprávněně strzeny poplatek

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2020, před 10 dny

Alena Kastelic

Znění stížnosti

Ukončila jsem službu přesto mi seznamka strhla přes 2000kc! Nikdo nekomunikuje!!!


Produkt

Neoprávněně strzeny poplatek


Požadované řešení

Návrat neoprávněně strzeneho poplatku!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2020 06:35, před 9 dny

Pokud došlo ke stržení platby neprávem a platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
19.5.2020 01:44, před 8 dny

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.