Společnost


BSH domácí spotřebiče s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42427Odkládaná oprava chladničky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2020, před 4 lety

Irena Fialová

Znění stížnosti

Mám kombinovanou lednici zn. Siemens. Přestala chladit chladnička, mrazák funguje. Volný termín byl za týden 30,4,.Mrazák jsem den předtím odmrazila, technik přišel, během chvilky zjistil závadu, řekl, že součástku musí objednat, což by mělo být asi do týdne a z firmy mi včas zavolají termín opravy, abych mohla mrazák 24 hod předtím vypnout. 14 dní se nikdo neozval a 15.5. mi volal technik,že je za 1/4 hodiny u nás. sdělila jsem mu, že lednice je zapnutá, protože o tom nevím. divil se, ale řekl, že to nejde a že se ozvou s jiným termínem. Poté volali z firmy s omluvou, že mi zapomněli dát vědět a že přijde v pondělí 18.5. Ještě jsem volala zpět, aby mi termín potvrdili, což se stalo. 17.5. jsem opět vše vyndala z mrazáku a lednici vypnula.Když 18.5.nikdo nepřišel, opět jsem volala na firmu, kde mi řekli, že mám termín 22.5. Po mém rozčilení mi sdělili, že vše zjistí. Pak volali zpět,že mám pravdu a že technik by ten den měl přijít, ale je to nadplán, tak si to do počítače dali jinak. hodinu poté volali, že technik přijde až druhý den, protože omylem součástku vrátil. To jsem odmítla a jela si koupit novou lednici. Dělaj z lidí voly a ještě to svedou na technika.


Produkt

Dvoudvéřová chladnička Siemens


Požadované řešení

Pochybuji, že bych dostala kompenzaci za měsíční absenci chladničky v tomto teple. Ale doufám, že mi ještě nebudete chtít účtovat diagnostiku, která mi byla naprosto k ničemu.To bych samozřejmě odmítla.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému