| Počet nahlášených stížností: | 187 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 9.5. se objevila v mém telefonu SMS zpráva od operátora O2 ,.že jsem odsouhlasila platbu pro Content for Mobil ve výši 99 Kč za předplatné, přestože jsem nic takového vědomě neodsouhlasila a následně mi bylo strženo 99Kč.Dne 12.5.2020 jse si nechala zablokovat platby mobilem.Přesně za týden mi přišla SMS že platba za CFM nebylo možné.Dne 18.5.2020 jsem poslala emeilem žádost o zrušení a o vymazání z databáze.
Prosím o pomoc v řešení této věci. Vrácení neoprávněného stržení platby 99 Kč, zrušení předplatného, registrace a vymazání osobních údajů z databáze.
zrušení registrace a vrácení finanční částky
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.