Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2600
Z toho za letošní rok:286
Stále v řešení:147
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 493 stížnostech.

#42512Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2020, před 6 dny

Josef Kutta

Znění stížnosti

Dobrý den


14. 4. 2020 v 18:12, be2 zákaznický servis :

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Toto je potvrzení Vaší výpovědi.

Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne
02/05/2020

Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme Vám za využití našich služeb.


S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
https://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau



04/14/2020 14:10 - Josef Kutta wrote:
Dobrý den
poslal jsem již 4 e-maily a dosud neobdržel potvrzení o zrušení mého účtu a samozřejmě také deaktivaci automatického prodlužování mého účtu na vaši seznamce. Tímto vás opětovně žádám o okamžité zrušení mého účtu Josef Kutta. Naši komunikaci obdržel pro jistotu i můj právník.. v příloze zasílám po čtvrté písemnou žádost jak je uvedeno ve smluvnich podmínkách.

Díky za rychlou odpověď
Josef Kutta






Platební upomínka


Vaše předplatné na www.be2.cz

be2 S.à.r.l. / www.be2.cz
Referenční číslo: CZ-2020-05-20-204168355-BE2-DN (prosím uveďte toto číslo ve Vaší odpovědi. Na tento e-mail musíte odpovědět z registrované e-mailové adresy, jak vyžaduje obecné nařízení o ochraně osobních údajů GDPR (REGULATION (EU) 2016/679))
20.5.2020

Vážený pane Josef Kutta,

ke dni 20.5.2020 bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.be2.cz ke dni 2.4.2020 s uvedením e-mailové adresy chose1303@gmail.com).

Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil/a.

Produkt: 3měsíční Premium členství
Forma úhrady: CreditCard VISA

Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že Váš členský poplatek nebyl k datu 20.5.2020 připsán.

Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 303,00 CZK.

Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 550,00 CZK.

Uhradit nyní


Jediný způsob, jak automatizovaný proces vymáhání zastavit, je úhrada celkové dlužné částky do data splatnosti. V případě, že se Vám nepodaří uhradit dlužnou částku v plné výši nebo překročíte platební lhůtu, budeme nuceni odevzdat Váš případ externí společnosti pro vymáhání dlužných pohledávek. To povede ke zvýšení dalších nákladů, které Vám budou účtovány.

Převeďte prosím sumu ve výši 2 550,00 CZK nejpozději do 26.5.2020 prostřednictvím služby PayPal (https://www.paypal.com/cz/webapps/mpp/send-money-online?locale.x=en_CZ), využitím funkce "Odeslat platbu", a to na následující e-mailovou adresu:

paypal@be2.com
Referenční číslo: CZ-2020-05-20-204168355-BE2-DN

Pokud potřebujete pomoc při provádění platby pomocí PayPal, kontaktujte nás prosím na paypal@be2.com. Prostřednictvím PayPal Vám zašleme osobní žádost o peníze. Upozornění: Tento e-mail se týká pouze otázek souvisejících s PayPal. Pokud máte nějaké další dotazy, pošlete nám prosím e-mail z Vaší registrované e-mailové adresy (jak vyžaduje obecné nařízení o ochraně osobních údajů GDPR (NAŘÍZENÍ (EU) 2016/679)) na collections@be2.com s Vaším referenčním číslem v předmětu emailu. Neodstraňujte prosím původní e-mail ve své odpovědi!

V případě, že nemůžete platbu dlužného poplatku realizovat prostřednictvím služby PayPal, je Vám k dispozici také možnost úhrady prostřednictvím bankovního převodu na účet uvedený níže:

Příjemce:
IBAN:
BIC/Swift-Code:
Banka:
Suma:
Referenční číslo:
Adresa:


be2 Sarl
DE62700202700667972744
HYVEDEMMXXX
UniCredit Bank – HypoVereinsbank
2 550,00 CZK
CZ-2020-05-20-204168355-BE2-DN
UniCreditBank - HypoVereinsbank Muenchen
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D-80333 Muenchen, Germany

Včasné zaplacení je jediný způsob, jak zabránit navýšení nákladů.

Více informací naleznete v sekci s často kladenými dotazy, uvedenými níže.

**************************************
Tato zpráva Vám byla zaslaná automaticky.
Nereagujte na ni prosím, jelikož adresa odesílatele není uzpůsobena pro přijímání emailů.
Platnou kontaktní adresu najdete v sekci Pomoc.
**************************************
S pozdravem

Martin Bell
Oddělení pohledávek be2


Požadované řešení

Vše jsem řádně zrušil. Členství me bylo obnovené podvodně ze strany seznamky Be2. Částku samozřejmě neuhradim.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2020 08:27, před 6 dny

Pokud spotřebitel zaslal společnosti výpověď prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail a tím prokázat snahu o včasné a řádné zrušení smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že se smlouvu pokusil včas vypovědět (dokumenty by měl spotřebitel uchovávat alespoň po dobu 3 let).

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2020 16:01, před 5 dny

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.


Josef Kutta

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.5.2020 16:31, před 5 dny

Dobrý den pane Hlaváček,
už jsem vás kontaktoval včera stejně jako vaši zákaznickou podporu. Jak to nazýváte. A ještě jsem neobdržel vaši odpověď. Jak jsem vám psal mám uloženou veškerou komunikaci s vámi a předešlou komunikaci z vaši zákaznickou linkou. Kterou me bylo potvrzeno zrušení mého účtu a deaktivaci automatického prodlužování mého účtu. Samozřejmě kompletní naši konverzaci má i můj pravnik, který podnikne další kroky. Společně s dalšími podvedenými zákazníky vaší seznamky. Vše mate v mailu vy i vaše zákaznická linka. Tímto vás žádám již po druhé o urychlené vyřešení vzniklé situace způsobené chybou vaší společnosti a o velmi rychlou odpověď.

S pozdravem Josef Kutta

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2020 14:51, před 10 hodinami

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby urychleně reagovala za účelem vyřešení problému.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.