Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

46%
54%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#42541Neobjednané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2020, před 4 měsíci

Ivan Hanák

Znění stížnosti

Dnes t.j. 21.5.2020 jsem obdržel k objednané Svatováclavské koruně,kterou jsem si objednal na základě letáku v zásilce od F.Bakker Svatováclavská koruna za částku 179,-,neobjednaný svatováclavský meč a faktura na částku 1873,- Kč.Není to určitě první případ kdy takto jednáte.Už jsem byl u Vás jednou ve stejné záležitosti.Mluvil jsem telefonicky s paní Novákovou, tak to prý mohu vrátit.Proč bych já měl mít s tím nějaké další starosti když jsem to nezavinil.Je to asi Vaše nesprávné jednání.On to zaplatí


Produkt

svatováclavský meč 9174506 1195,-


Požadované řešení

Řešení nechám na Vás ,ale platit nic nebudu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2020 08:04, před 4 měsíci

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.

Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2020 09:42, před 4 měsíci

Místo: Plzeň
Datum: 25.05.2020
Zákaznické číslo 1106538



Vážený pane Hanáku,

velice Vám děkujeme za Vaše sdělení, na které rádi odpovídáme.

Vaši edici jsme ukončili na základě telefonátu ze dne 21.5.2020.

Dovolujeme si Vás z naší strany informovat, že zasíláme pouze objednané zboží a reagovali jsme na Vámi uskutečněnou objednávku. Při prošetření této záležitosti vyšlo najevo, že k Vaší zakázce se zároveň vázal i následný odběr celé edice. Pravděpodobně zde došlo jen k nedorozumění. Kopii objednávky se Vám dovolujeme zaslat přílohou.

Pokud si výrobek objednáte včetně „sběratelského servisu“ (viz obchodní podmínky), znamená to, že Vám budou automaticky zasílány další výrobky z této série. K ušetření poštovného a balného obsahuje Vaše první zásilka i další exemplář ze sbírky.
V případě, že si nepřejete aktivaci "sběratelského servisu", máte možnost u písemných objednávek využít vyškrtnutí, u SMS objednávky doplnění textem a u telefonické objednávky výslovný nesouhlas.
Dodávky v rámci "sběratelského servisu" jsou zasílány každé tři týdny. Dodací lhůtu a hodnotu jednotlivých zásilek Vám můžeme individuálně dle Vašeho přání upravit.

Odstoupení od smlouvy je možné během 21 dnů po obdržení zásilky (viz obchodní podmínky). Pokud si přejete ponechat pouze část zásilky, zašlete formou složenky nebo bankovním převodem částku za ponechané zboží.
Pro dodržení lhůty postačuje včasné odeslání zboží nebo požadavku na vrácení. Vracenou zásilku nebo požadavek na vrácení je nutno odeslat společně s přiloženým zákaznickým listem na adresu:

ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD ®, P.O.Box 10, 300 71 Depo Plzeň 71

Věříme, že Vám tyto informace poslouží, a že i nadále zůstanete naším zákazníkem.

Děkujeme za pochopení a jsme s pozdravem

Váš zákaznický servis


Ivan Hanák

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.5.2020 11:09, před 4 měsíci

Mám před sebou Váš leták,který jsem obdržel se zbožím od f.Bakker.Věta zní:V rámci jedinečného sběratelského servisu obdržíte další vydání edice Čes,kor.klenoty K NAHLÉDNUTÍ.Takže jsem předpokládal,že to bude co budete později nabízet. NAHLÉDNOUT můžete do novin ,letáku ,časopisu , v knihkupectví do knihy,doma do dětského pokojíku co dělají děti,ale do medaile se Vám nahlédnout nepodaří.Už v roce 2015 jsem měl stejný případ.Protože jsem měl cestu do Plzně tak jsem záležitost vyřídil osobně Na Vaše nekalé jednání upozornil.Že počítáte s tím, že k navrácení nedojde svědčí i to,že tam není připojena složenka na zaplacení pouze objednaného zboží.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2020 09:53, před 4 měsíci

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat. Z naší strany dodáváme, že z informací poskytovaných společností lze skutečně jen těžko vyvodit závěr, že nastane situace, kdy dorazí spolu se zvýhodněným produktem také další za plnou cenu. I na kuponu je zvýrazněno: "(...) zboží tak získám za pouhých 179 Kč!"

Reakce společnosti

Publikováno
27.5.2020 10:59, před 4 měsíci

Místo: Plzeň
Datum: 27.5.2020
Zákaznické číslo: 1106538



Vážený pane Hanáku,

srdečně děkujeme za Vaši informaci, na kterou rádi odpovídáme.

Přímo v textu objednávky (jejíž kopii jsme zaslali v předchozm vyjádření) máte uvedeno, že Sběratelský servis je produkt, v rámci kterého Vám budou po dobu, než vy sami smlouvu ukončíte, zasílány ke koupi další sběratelské předměty. Pokud Vám některý ze zaslaných výrobků nebude vyhovovat, můžete jej vrátit do 21 dnů od obdržení.

Informován jste tedy byl dostatečně. Nevím, zda Vy ani Dtest si to nepřečetl, ale je to jasné.

Zboží lze tedy ještě vrátit případně vrátit část zboží a část uhradit.

S pozdravem a přáním pěkného dne

Váš zákaznický servis


Ivan Hanák

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.5.2020 12:06, před 4 měsíci

Již v roce 2015 jsem při osobní návštěvě v Plzni upozhornil na nekalé jednání s tím,že kdybych si čistě náhodou něco ještě někdy u Vás objednal tak si nepřeji nic v zásilce navíc.Jak je vidět tak zákaz nebyl dodržen.Chybí složenka na 179,- Kč k zaplacení objednaného zboží.Jestli jsem dobře pochopil p.Krejčí tak mohu požádat o náhradu za odeslání neobjednaného zboží. Tam bych viděl možnost uzavřít obchodní spor mezi námiAbych nemusel žádat zaplatím za balík oskenuji podací lístek,který pošlu na Vaši mailovou adresu a současně o tu částku zaplatím složenkou méně.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2020 13:26, před 4 měsíci

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla na žádost spotřebitele reagovat.

Ubezpečujeme, že kupon jsme četli celý. S tvrzením, že je z popisu jasné, že spolu s produktem za 179 Kč, jehož cena je na kuponu zvýrazněna a jasně uvedena, dorazí hned další produkt za plnou cenu nemůžeme souhlasit. Stejně tak není možné včlenit do smlouvy se spotřebitelem obchodní podmínky pouhým hypertextovým odkazem nebo sdělením, že si spotřebitel může o podmínky zažádat písemně. Takový postup nutně vede k tomu, že spotřebitel neobdrží před závazným jednáním informace předepsané příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

Reakce společnosti

Publikováno
28.5.2020 07:54, před 4 měsíci

Místo: Plzeň
Datum:28.5.2020
Zákaznické číslo: 1106538



Vážený pane Hanáku,

pokud Vám zaslané zboží nevyhovovalo, můžete jej vrátit v naší prodloužené lhůtě 21 dní.

Všeobecné obchodní podmínky jsou součástí každé zásilky, jsou dostupné na našich webových stránkách www.mincovni-obchod.cz a pokud už u nás někdy zákazník nakupoval, jak uvádí, naše VOŠ měl a byl u nás naposledy poučen, že pokud mu zasílání se sběratelským servisem nevyhovuje, je nutné jej vyškrtnout, přápadně objednat telefonicky.

Každá ražba je součástí sbírky, což je uvedeno v reklamě samotné a stejné poučení o sběratelském servisu bylo taktéž součástí ještě reklamy.

S pozdravem

Váš zákaznický servis


Ivan Hanák

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.5.2020 08:06, před 4 měsíci

Navrhl jsem ve svém posledním mailu urovnání sporu.Na způsob jste neodpověděli.

Reakce společnosti

Publikováno
16.6.2020 08:38, před 3 měsíci

Místo: Plzeň
Datum: 16.06.2020
Zákaznické číslo 1106538



Vážený pane Hanáku,

část Vámi zpět odeslané zásilky k faktuře č.2 byla registrována. Rozdíl v pohledávce byl zohledněn.

Na komplenzaci nemáte bohužel nárok, jeliokž objednávka i dodváka zboží proběhla dle VOŠ českého mincovního obchodu.

Tímto Vás žádáme o uhrazení pohledávky 179,- .Kč bankovním převodem nebo poštovní složenkou typu A,
kterou obdržíte zdarma na každé poště.

Český mincovní obchod
Raiffeisenbank a.s.
č.ú. 1121102665
kod banky : 5500
V.symbol : Vaše zákaznické číslo

K Vašemu přehledu přikládáme výpis z účtu.

Věříme, že Vám tyto informace poslouží, a že i nadále zůstanete naším zákazníkem.

S pozdravem a přáním pěkného dne

Váš zákaznický servis


Ivan Hanák

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.6.2020 12:18, před 3 měsíci

Částku 179,- Kč jsem uhradil dne 18.června.Dne 22.června přišel dopis a v něm příkaz k úhradě tentokrát i s poštovní poukázkou.Po telefonickém rozhovoru s nějakou paní jejiž jméno jsem přeslechl vzala zaplacení na vědomí a tím jsem spor ukončil. To,že se jedná o nekalý obchod však ve mně zůstalo a ten pocit mám stále..Pro Vašestížnosti potom jsem ještě ani po týdnu nedostal odpověď na můj mail v němž jsem se ptal jestli je možný osobní jednání.Uvedl jsem i telefonní číslo,mail adresu máte.

Reakce společnosti

Publikováno
26.6.2020 10:22, před 3 měsíci

Místo: Plzeň
Datum: 26.6.2020
Zákaznické číslo: 1106538



Vážený pane Hanáku,

srdečně děkujeme za Vaši informaci, na kterou rádi odpovídáme.

Vaše platba k fa č. 2 byla registrována a zúčtována stav vašeho účtu je k dnešnímu dni vyrovnán.

Bohužel Vámi avizovaný email jsme neregistrovali, proto nemohl být zodpovězen.

Osobní návštěva bohužel již není možná, pro osobní schůzky jsme již po koroně nechali zavřeno z personálních a hygienických důvodů. Lze vše řešit telefonicky nebo písemnou formou, jelikož Český mincovní obchod je zásilkovým obchodem a ne kamenným.

S pozdravem a přáním pěkného dne

Váš zákaznický servis


Ivan Hanák

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.6.2020 11:04, před 3 měsíci

Hodnocení: