Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#42649Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2020, před 4 lety

Dita Valentinová

Znění stížnosti

Dne 12.3. jsem objednávala a zaplatila 20ks nanovlákenných roušek za 4980,-Kč pod číslem objednávky 102518730. Poté přišla informace, že roušky nedodají a místo nich zašlou respirátory KN95. No dobrá, tehdy byly i tyto respirátory nedostupné. Ale už jen to, že Vám na email nepřijde žádné potvrzení o zaplacení, žádný doklad je varovným signálem. Dle údajů na webu byly respirátory odeslány 26.3., odhadované datum doručení 30.3., mezní termín dodání prý 25.5.!!!!!!! Podala jsem reklamaci na jejich stránkách tak, jak k tomu vybízí sama firma. Nic se nestalo. Nic nepřišlo. Už toho mám plné zuby, že čekáme dva a půl měsíce. Už jsem přes Dtest musela řešit to, že firma nás neustále vybízela k zaplacení fiktivní objednávky, která nikdy nebyla dokončena a dokonce nám zasílala poštou výzvy s hnědým pruhem. Po stížnosti zde na Dtestu tu fiktivní objednávku nakonec stornovali. Firma vykazuje podvodné jednání, což mi potvrdil náš firemní právník. Jsme připraveni podat žalobu, protože to, jakým způsobem tato "nákupní galerie" jedná se zákazníky, je přímo výzvou k podání ideálně hromadné žaloby. Tímto odstupuji od smlouvy pod číslem objednávky 102518730 a žádám o navrácení částky 4 980,- Kč na číslo účtu 305078001/5500. Předem děkuji.


Produkt

Nanorouška/respirátor


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz viz text výše.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému