Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.3. jsem objednávala a zaplatila 20ks nanovlákenných roušek za 4980,-Kč pod číslem objednávky 102518730. Poté přišla informace, že roušky nedodají a místo nich zašlou respirátory KN95. No dobrá, tehdy byly i tyto respirátory nedostupné. Ale už jen to, že Vám na email nepřijde žádné potvrzení o zaplacení, žádný doklad je varovným signálem. Dle údajů na webu byly respirátory odeslány 26.3., odhadované datum doručení 30.3., mezní termín dodání prý 25.5.!!!!!!! Podala jsem reklamaci na jejich stránkách tak, jak k tomu vybízí sama firma. Nic se nestalo. Nic nepřišlo. Už toho mám plné zuby, že čekáme dva a půl měsíce. Už jsem přes Dtest musela řešit to, že firma nás neustále vybízela k zaplacení fiktivní objednávky, která nikdy nebyla dokončena a dokonce nám zasílala poštou výzvy s hnědým pruhem. Po stížnosti zde na Dtestu tu fiktivní objednávku nakonec stornovali. Firma vykazuje podvodné jednání, což mi potvrdil náš firemní právník. Jsme připraveni podat žalobu, protože to, jakým způsobem tato "nákupní galerie" jedná se zákazníky, je přímo výzvou k podání ideálně hromadné žaloby. Tímto odstupuji od smlouvy pod číslem objednávky 102518730 a žádám o navrácení částky 4 980,- Kč na číslo účtu 305078001/5500. Předem děkuji.
Nanorouška/respirátor
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz viz text výše.
|
Tweet |