Počet nahlášených stížností: | 251 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dva dny očekávám důležitý balíček, číslom zásilky je 01076249415 jsem celé dny doma. Řidič volal , byla jsem v obou příopadech na zahradě, nedoběhkla jsem k teleonu včas. Ihned jsem mu volala zpátky, řidič telefon nezvedal , několikrát!!! To samé se opakovala následující den, po několika sms mi řidič odpověděl, že není info linka , a že si mám zavolat na centráklu, to jsem udělala zvedla to paní operátorka Katěřina J. a arogantním způsobem mi vysvětlila, že řidič byl gps na adrese a že není povionnem mi zvedat telefon. Přestože mi popřála krásný den, arogance byla jasná.
Dohledala jsem , že na balíčku je špatná adresa.... mělo tam být E141, ale to nic nemění na tom, že by řidč mohl zvednout telefon a on i dipečerka by měli být vstřícní.
Byla bych ráda kdybyste kontaktovali odesílatele a pokusili se mi balíček znovu a řádně doručit. Adresa je Mladovice č.evidenční 141
S pozdravem Jana Chmelová
Balíček od firmy Hm, se špatnou adresou 0107629415
Kontaktovat odesílatele a pokusit se znovu o řádné doručení, možná vysvětlit řidiči, že když někdo nebere telefon hned , byl by dobré zavolat znovu nebo vzít telefon. O dipečerce jsem napsala své, to je Vaše věc je to vaše vizitka.
|
Tweet |