Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:251
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42654Problém s nedoručením zásilky a arogantní dispečerkou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2020, před 4 lety

jana janěková

Znění stížnosti

Dva dny očekávám důležitý balíček, číslom zásilky je 01076249415 jsem celé dny doma. Řidič volal , byla jsem v obou příopadech na zahradě, nedoběhkla jsem k teleonu včas. Ihned jsem mu volala zpátky, řidič telefon nezvedal , několikrát!!! To samé se opakovala následující den, po několika sms mi řidič odpověděl, že není info linka , a že si mám zavolat na centráklu, to jsem udělala zvedla to paní operátorka Katěřina J. a arogantním způsobem mi vysvětlila, že řidič byl gps na adrese a že není povionnem mi zvedat telefon. Přestože mi popřála krásný den, arogance byla jasná.
Dohledala jsem , že na balíčku je špatná adresa.... mělo tam být E141, ale to nic nemění na tom, že by řidč mohl zvednout telefon a on i dipečerka by měli být vstřícní.
Byla bych ráda kdybyste kontaktovali odesílatele a pokusili se mi balíček znovu a řádně doručit. Adresa je Mladovice č.evidenční 141
S pozdravem Jana Chmelová


Produkt

Balíček od firmy Hm, se špatnou adresou 0107629415


Požadované řešení

Kontaktovat odesílatele a pokusit se znovu o řádné doručení, možná vysvětlit řidiči, že když někdo nebere telefon hned , byl by dobré zavolat znovu nebo vzít telefon. O dipečerce jsem napsala své, to je Vaše věc je to vaše vizitka.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému