Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:135
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#42710Neopravené utržené lanko pojezdu sekačky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2020, před 4 lety

Josef Frčo

Znění stížnosti

Dobrý den,
dal jsem 15. 1. 2020 do servisu při prodejně Hecht v Liberci sekačku s utrženým lankem pojezdu, do dnešního dne nemám sekačku opravenou.
Na stížnost, kterou jsem poslal 17.4.2020 na e-mail hecht@hecht.cz, mi odpověděli: "po kontrole servisní zakázky vám sdělujeme, že vlivem omezení nařízením vlády a postižením celosvětového omezení z důvodu cornaviru a jsme i mi závislý na dodavatelích 3 strany. Jedná se o zásah vyšší moci, který nejsme schopni ovlivnit
Jakmile bude náhradní díl na vaši sekačku dodán, bude v co nejkratším možném termínu opravena."
Na mou námitku, že nařízení vlády bylo vyhlášeno až 12.3.2020, a to byla sekačka již dva měsíce v opravě. Také jsem požadoval seriozní vyjádření a termín opravy. Ale zatím jsem se nedočkal žádné reakce. Bohužel do servisu ani do prodejny se nemohu dovolat.


Produkt

zakázka: 104/20-000006/ZAK


Požadované řešení

Požaduji vrátit opravenou sekačku!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému