Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:68
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#42710Neopravené utržené lanko pojezdu sekačky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2020, před měsícem

Josef Frčo

Znění stížnosti

Dobrý den,
dal jsem 15. 1. 2020 do servisu při prodejně Hecht v Liberci sekačku s utrženým lankem pojezdu, do dnešního dne nemám sekačku opravenou.
Na stížnost, kterou jsem poslal 17.4.2020 na e-mail hecht@hecht.cz, mi odpověděli: "po kontrole servisní zakázky vám sdělujeme, že vlivem omezení nařízením vlády a postižením celosvětového omezení z důvodu cornaviru a jsme i mi závislý na dodavatelích 3 strany. Jedná se o zásah vyšší moci, který nejsme schopni ovlivnit
Jakmile bude náhradní díl na vaši sekačku dodán, bude v co nejkratším možném termínu opravena."
Na mou námitku, že nařízení vlády bylo vyhlášeno až 12.3.2020, a to byla sekačka již dva měsíce v opravě. Také jsem požadoval seriozní vyjádření a termín opravy. Ale zatím jsem se nedočkal žádné reakce. Bohužel do servisu ani do prodejny se nemohu dovolat.


Produkt

zakázka: 104/20-000006/ZAK


Požadované řešení

Požaduji vrátit opravenou sekačku!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 14:47, před měsícem

Mezi společností a spotřebitelem byla uzavřena smlouva o dílo (oprava sekačky). Pokud není oprava provedena v ujednaném čase, ocitá se společnost v prodlení. Nedokončí-li společnost opravu ani v dodatečné lhůtě, kterou jí poskytl spotřebitel, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
17.6.2020 15:12, před 22 dny

Vážený pane Frčo,
velmi nás mrzí prodleva v ukončení servisní zakázky, která byla ovlivněna zpožděnými dodávkami náhradních dílů na straně našeho dodavatele. I přesto bychom se Vám za toto rádi omluvili. S pozdravem P. Chrudimský, Hecht Motors s.r.o.


Josef Frčo

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.6.2020 08:33, před 21 dny

Došla mi trpělivost, rozhodl jsem se vzít si neopravenou sekačku zpět, a dát ji opravit jinam. Chtěl jsem se domluvit telefonicky, abych nevážil cestu do Liberce zbytečně. Marně jsem volal do servisu i do prodejny, úspěšný jsem byl, až když jsem zavolal z jiného telefonního čísla. Jaké bylo moje překvapení, když jsem si pro sekačku přijel, byla opravená, prý tam jedno lanko našel. Téměř po pěti měsících – úspěch! Nevím kde je pravda, zda lanko našli, nebo konečně přišla zpožděná dodávka, ale určitě vím, že u HECHT už nebudu nakupovat.

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2020 16:30, před 15 dny

Zákazník byl ihned po dodání náhradního dílu na centrální sklad kontaktován, výrobek byl přednostně opraven a v den návštěvy sevisní pobočky pro zákazníka připraven. S omluvou byl stroj předán.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2020 08:29, před 14 dny

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.


Josef Frčo

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.6.2020 08:56, před 14 dny

Hodnocení: