Počet nahlášených stížností: | 135 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
dal jsem 15. 1. 2020 do servisu při prodejně Hecht v Liberci sekačku s utrženým lankem pojezdu, do dnešního dne nemám sekačku opravenou.
Na stížnost, kterou jsem poslal 17.4.2020 na e-mail hecht@hecht.cz, mi odpověděli: "po kontrole servisní zakázky vám sdělujeme, že vlivem omezení nařízením vlády a postižením celosvětového omezení z důvodu cornaviru a jsme i mi závislý na dodavatelích 3 strany. Jedná se o zásah vyšší moci, který nejsme schopni ovlivnit
Jakmile bude náhradní díl na vaši sekačku dodán, bude v co nejkratším možném termínu opravena."
Na mou námitku, že nařízení vlády bylo vyhlášeno až 12.3.2020, a to byla sekačka již dva měsíce v opravě. Také jsem požadoval seriozní vyjádření a termín opravy. Ale zatím jsem se nedočkal žádné reakce. Bohužel do servisu ani do prodejny se nemohu dovolat.
zakázka: 104/20-000006/ZAK
Požaduji vrátit opravenou sekačku!
|
Tweet |