Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:251
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42800Nedoruceni zbozi v ocekavane dobe

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2020, před 4 lety

Milena Kostkova

Znění stížnosti

Jiz po nekolikate se mi stalo s firmou DPD/Geis CZ, ze zbozi mnou objednane nedoruci druhy den, ale trva jim to podstatne dele. Na sledovani se pak dozvim, ze adresat nebyl zastizen, coz evidentne neni pravda. Po diskuzich s operatory se pak vetsinou dozvim, ze zasilka proste nebyla nalozena v depu, protoze toho maji moc a ze si mohu dojet pro zasilku tam(!). Tez mi dnes operatorka tvrdila, ze vlastne ani negarantuji doruceni. Tak nevim - to je jako kdyby mi pekar rekl, ze nepece chleba. Jedine reseni, ktere me napada, je, ze si priste vyberu jine prepravni sluzby.

--
Milena Kostkova


Požadované řešení

Obratila jsem se na eshop, necht si to s firmou resi oni a ja ze od nich pozaduji vraceni postovneho.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému