Počet nahlášených stížností: | 251 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Jiz po nekolikate se mi stalo s firmou DPD/Geis CZ, ze zbozi mnou objednane nedoruci druhy den, ale trva jim to podstatne dele. Na sledovani se pak dozvim, ze adresat nebyl zastizen, coz evidentne neni pravda. Po diskuzich s operatory se pak vetsinou dozvim, ze zasilka proste nebyla nalozena v depu, protoze toho maji moc a ze si mohu dojet pro zasilku tam(!). Tez mi dnes operatorka tvrdila, ze vlastne ani negarantuji doruceni. Tak nevim - to je jako kdyby mi pekar rekl, ze nepece chleba. Jedine reseni, ktere me napada, je, ze si priste vyberu jine prepravni sluzby.
--
Milena Kostkova
Obratila jsem se na eshop, necht si to s firmou resi oni a ja ze od nich pozaduji vraceni postovneho.
|
Tweet |