| Počet nahlášených stížností: | 192 |
| Z toho za letošní rok: | 10 |
| Stále v řešení: | 2 |
50%
50%
Dnes ráno jsem zakoupila v hypermarketu této společnosti drůbeží maso (datum spotřeby do 14.09.2014). Večer jsem jej hodlala maso upravit. Po roztržení obalu bylo cítit zápach kazícího se masa. Prsní řizek jsem ve vaničce otočila a byl z druhé strany podivné zelenavé barvy.
Přiznám se, že mne to docela naštvalo. Proč nám pořád obchody prodávají zkaženiny? Proč si to neověří? Záležitosti masa už se řešili prostřednictvím médií a je to zase zpět.
Maso jsem jela ještě teď večer vrátit. Bohužel jsem ze zástupkyně manažera měla pocit, že jí to vůbec nezajímá.
I když jsem jí sdělovala, aby prověřila kvalitu dodávky masa uvedenou nyní v akci, tvářila se spíše, že ji obtěžuji. Připojila několik výmluv, že za to může dodavatel. Domnívám se však, že své dodavatele si vybírá vedení této společnosti a tak odpovědnost by měla padat na jeho hlavu.
Jednalo se o Hypermarket v Mladé Boleslavi v areálu Olympia.
Kuřecí steh. řízky v akci s expirací do 14.09.2014 ( 99,9 Kč/kg RUČ HM)- údaje z účtenky dole: 10.9.14 09:52 0190 18 0067 270)
- viz. výše
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Spotřebitelce doporučujeme, aby podala podnět Státní veterinární inspekci, která provádí dozor zdravotní nezávadností potravin živočišného původu.
Vyjádření dTestu
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky.