Společnost


ComGate Payments, a.s.

Počet nahlášených stížností:245
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#42883Neoprávněně naúčtovala poplatek za energie.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2020, před 4 měsíci

Ivana Tučková

Znění stížnosti

Dobrý den ,
žádám o vrácení poplatku 1334 kč. Neoprávněně jste mi naúčtovali tuto částku jménem firmy eon.


Produkt

Neoprávněně naúčtovaná částka za služby od eonu.


Požadované řešení

Žádám o vrácení celé částky, 1334 kč ktrerá byla neoprávněná.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2020 13:42, před 3 měsíci

Z obsahu stížnosti není možné posoudit oprávněnost nebo neoprávněnost provedeného stržení peněžních prostředků, proto nemůžeme pro danou situaci poskytnout žádné právně relevantní vyjádření.

Pouze v obecnosti uvádíme, že pokud si je spotřebitel jistý tím, že oprávnění k naúčtování určitého poplatku neexistovalo, může se po společnosti domáhat vrácení daného poplatku z titulu tzv. bezdůvodného obohacení. Dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má ten, kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, povinnost ochuzenému vydat, oč se obohatil.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.