Společnost


Youuu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:202
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42901Nekompletní dodávka zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2020, před rokem

Jana Palusková

Znění stížnosti

Dne 27.5.2020 jsem objednala přes internet a zaplatila převodem na účet 5621691329 / 0800 2 ks podprsenek v celkové výši 738,- Kč. Objednávce bylo přiděleno číslo 331725544. Dne 2.6.2020 jsem obdržela balíček,jaké však bylo mé zklamání, když v něm byla podprsenka pouze jedna a přiložená faktura č. 11320000635. Ihned jsem volala na telefonní číslo 511444070, zde je však pouze záznamník, tak jsem zaslala 2.6.2020 ještě reklamační e-maily na marketing@raj-pradla.cz, info@raj-pradla.cz, ale bez jakékoliv odezvy


Produkt

Podprsenka Gorteks G-058/B4 Vyztužená - DP-PO02035/BLA/95G


Požadované řešení

Buď vrácení peněz za nedodané zboží, nebo dodání požadovaného zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2020 09:16, před rokem

Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.

Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2020 22:18, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.