Společnost


ROPETA LTD - Huglo.cz

Počet nahlášených stížností:82
Z toho za letošní rok:82
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42915Nedodání zboží, nemožnost uplatnit reklamaci, podvod na zákazníky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2020, před 2 měsíci

Jitka Vrchovská

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 26. 2. 2020 jsem si na www.huglo.cz objednala 10 ks roušek, v hodnotě 199 Kč, s poštovným 19 Kč a pojištěním zásilky 39 Kč, celkem tedy za 257 Kč.
Dle údajů o daného artiklu, položka měla být skladem. Jenže kdoví kde v Číně a ne v ČR. Což při prvotním náhledu do eshopu nezjistíte.

28. 2. 2020 přišlo avízo o odeslání objednávky, kde je uvedeno, že dodací lhůta je 5 - 40 dní a že si můžu kontrolovat zásilku na zákaznickém účtu, kde nic také nefunguje a nejsou uvedena žádná adekvátní data. Zároveň je zde uvedeno, že se máme těšit na prémiovou kvalitu, jelikož jejich zahraniční dodavatelé procházejí výběrovým řízením. Navíc se chvástají nadstandardní zárukou a garancí spokojenosti, což je naprostý nesmysl.

1. 4. 2020, kdy nebyl k dispozici žádný trackovací systém, o zásilce ani vidu ani slechu, jsem se rozhodla od zrušení objednávky a vrácení peněz. Na to mi bylo odpovězeno, že jsem odpověděla na nějaký automat a že mám navštívit zákaznické centrum na jejich www, kde je na vše robot a nikde se nedoklikáte ani nedovoláte na člověka.

27. 4. 2020 jsem podala reklamaci prostřednictvím www.huglo.cz a žádost o vrácení peněz na účet.

4. 5. 2020 mi přišlo již od nějaké Barbory za Huglo zamítnutí reklamace a to z důvodu, cituji: "Důvodem zamítnutí je: de Vámi zaslané fotodokumentace neshledáváme množství doručených roušek."

Dnes, tj. 5. 6. 2020 podávám znova reklamaci na www.huglo.cz, kdy mi dodnes přišla jediná rouška a ještě poškozená. 9 roušek nikde, peníze taky nikde a komunikace s huglo.cz mě fakt vytáčí.

Nejraději bych se spojila s dalšími poškozenými zákazníky, ale nevím, jak pokračovat dál. Nyní čekám, kdy mi ve lhůtě 30 dní (jak avizují při podání reklamace) zase odpoví nějaký nesmysl.


Produkt

10 ks roušek


Požadované řešení

Vrácení peněz za 1 ks poškozené roušky a 9 ks nedodaných roušek.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2020 18:55, před měsícem

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 13:09, před 8 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.