Společnost


Vaše DEDRA, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#4299Nevrácení poštovného při vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2014, před 7 lety

Jitka Zaoralová

Znění stížnosti

Při poukázání na skutečnost, že mi nebylo vráceno poštovné ve výši 99,- Kč na které mám ze zákona nárok mi bylo sděleno, že poštovné v žádném případě nevracejí a dále již nekomunikují. Podotýkám, že se jedná o poštovné uhrazené při objednávce zboží, ne o poštovné, kdy jsem zboží odesílala zpět.


Požadované řešení

Vrácení poštovného ve výši 99,- Kč.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2014 12:13, před 7 lety

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2014 15:15, před 7 lety

Dobrý den, zákaznici byla proplacena celá částka včetně zaplacených poštovních nákladů. K tomuto došlo ještě v průběhu září na základě její žádosti. Tím považujeme záležitost za uzavřenou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2014 13:21, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení prezentovaného řešení a uzavření stížnosti.


Jitka Zaoralová

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.11.2014 16:04, před 7 lety

K proplacení poštovného skutečně nakonec došlo, ale až poté co se do celé záležitosti vložil dTest, za což všem jeho pracovníkům děkuji, protože jinak bych určitě poštovné zpět nedostala. Přikládám kopii mailové komunikace, která má slova potvrzuje. Tímto považuji záležitost za uzavřenou.