Počet nahlášených stížností: | 666 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, dne 10.4.2020 jsem zakoupil pod značkou Mototechna která je vlastněna společností AAA Auto vůz Renault Megane IV SPZ - 5AM 1507.
Během měsíce od koupi vozu se projevilo několik závad - po cca 3,5 tis. ujetých KM začala velmi výrazně klepat zadní náprava, v autorizovaném servisu mi bylo řečeno že auto má měněné oba nárazníky ( přední i zadní )což může indikovat možnou nehodu auta a nelze se telefonem pomocí bluetooth připojit k autu.
Ve smlouvě mám uvedeno že stav auta odpovídá stáří a najetým KM ( 41 000KM a necelé 4 roky starý vůz ) s výjimkou "oprava karoserie, laku". Při koupi jsem byl prodejcem ujištěn že se jednalo pouze o opravy drobných ťukanců.
Dne 20.5.2020 jsem jel reklamovat na pobočku kde mi technik sdělil že auto do reklamace nepřevezme, a žádal po mě dokumenty
a) Identifikaci vozu: VIN + SPZ + KM
b) rozpis vadných součástek + jejich cena
c) cena za práci
d) příčina závady
e) identifikace firmy dodávající zprávu
Podání reklamace bylo tedy zaměstnancem firmy odmítnuto.
Další den 21.5.2020 jsem jel znovu podat reklamaci a již úspěšně, možná také proto že tam byl jiný reklamační technik.
Auto jsem reklamoval z důvodu rozporu stavu vozu se smlouvou, klapání zadní nápravy a vadnému bluetooth připojení.
Po cca 3 týdnech mi byla reklamace zamítnuta jelikož se pod pojem "oprava karoserie, laku" dá dle prodejce vyložit i výměna celých dílů karoserie. Zdůrazňuji že pokud bych byl seznámen s faktem že byly měněny díly karoserie / především nárazníky) ke koupi vozu by nikdy nedošlo jelikož bych měl podezření na to že je auto po havárii.
Klapající náprava byla zamítnuta že se jedná o běžné opotřebení. Osobně se domnívám že hlasité klepaní u auta s necelými 45 000 km není běžné opotřebení ale závada.
Špatné bluetooth připojení bylo také zamítnuto jelikož se prý podle prodejce neprojevila.
10.6.2020 jsem přišel tedy auto převzít, i když jsem nesouhlasil s výsledkem reklamace a požádal jsem tedy technika aby mi předvedl že tedy alespoň bluetooth připojení funguje.
Když se technik snažil funkčnost spojení předvést, závada se okamžitě projevila, telefon technika se neustále připojoval a odpojoval, nebylo možné přehrát jakoukoli hudbu, nebo přijmout hovor atd...
Na základě toho jsem odmítl auto převzít.
Reklamační technik mi odmítl dát písemné potvrzení o to že se závada projevila.
Obávám se faktu že mi budou reklamace stále zamítány a že se prodejce spoléhá na to že to vzdám.
Renault Megane IV 2016, 5AM 1507
Nemám zájem o výměnu vozu za jiný. Žádám odstoupení od kupní smlouvy.
|
Tweet |