Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:666
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#43025Neodpovídající stav vozidla, zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2020, před 4 lety

Ondřej Albert

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 10.4.2020 jsem zakoupil pod značkou Mototechna která je vlastněna společností AAA Auto vůz Renault Megane IV SPZ - 5AM 1507.

Během měsíce od koupi vozu se projevilo několik závad - po cca 3,5 tis. ujetých KM začala velmi výrazně klepat zadní náprava, v autorizovaném servisu mi bylo řečeno že auto má měněné oba nárazníky ( přední i zadní )což může indikovat možnou nehodu auta a nelze se telefonem pomocí bluetooth připojit k autu.

Ve smlouvě mám uvedeno že stav auta odpovídá stáří a najetým KM ( 41 000KM a necelé 4 roky starý vůz ) s výjimkou "oprava karoserie, laku". Při koupi jsem byl prodejcem ujištěn že se jednalo pouze o opravy drobných ťukanců.

Dne 20.5.2020 jsem jel reklamovat na pobočku kde mi technik sdělil že auto do reklamace nepřevezme, a žádal po mě dokumenty

a) Identifikaci vozu: VIN + SPZ + KM
b) rozpis vadných součástek + jejich cena
c) cena za práci
d) příčina závady
e) identifikace firmy dodávající zprávu

Podání reklamace bylo tedy zaměstnancem firmy odmítnuto.

Další den 21.5.2020 jsem jel znovu podat reklamaci a již úspěšně, možná také proto že tam byl jiný reklamační technik.

Auto jsem reklamoval z důvodu rozporu stavu vozu se smlouvou, klapání zadní nápravy a vadnému bluetooth připojení.

Po cca 3 týdnech mi byla reklamace zamítnuta jelikož se pod pojem "oprava karoserie, laku" dá dle prodejce vyložit i výměna celých dílů karoserie. Zdůrazňuji že pokud bych byl seznámen s faktem že byly měněny díly karoserie / především nárazníky) ke koupi vozu by nikdy nedošlo jelikož bych měl podezření na to že je auto po havárii.
Klapající náprava byla zamítnuta že se jedná o běžné opotřebení. Osobně se domnívám že hlasité klepaní u auta s necelými 45 000 km není běžné opotřebení ale závada.
Špatné bluetooth připojení bylo také zamítnuto jelikož se prý podle prodejce neprojevila.

10.6.2020 jsem přišel tedy auto převzít, i když jsem nesouhlasil s výsledkem reklamace a požádal jsem tedy technika aby mi předvedl že tedy alespoň bluetooth připojení funguje.
Když se technik snažil funkčnost spojení předvést, závada se okamžitě projevila, telefon technika se neustále připojoval a odpojoval, nebylo možné přehrát jakoukoli hudbu, nebo přijmout hovor atd...
Na základě toho jsem odmítl auto převzít.

Reklamační technik mi odmítl dát písemné potvrzení o to že se závada projevila.

Obávám se faktu že mi budou reklamace stále zamítány a že se prodejce spoléhá na to že to vzdám.


Produkt

Renault Megane IV 2016, 5AM 1507


Požadované řešení

Nemám zájem o výměnu vozu za jiný. Žádám odstoupení od kupní smlouvy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému