Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.12.2019 mě navštívil obchodní zástupce, který se ale představil jako zástupce Innogy. Vetřel se do bytu s tím, že by chtěl vidět lístek SIPO a sdělil mi, že tam mám problém, že na lístku mám špatně spojovací číslo.
Tímto jednoznačně porušil Zákon č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele. A to tím, že mi podal klamné informace. Dále se také svým jednáním dopouští porušení nařízení města č. 1/2013, kterým se vydává tržní řád.
Vzhledem k tomu, že přihláška byla podepsána klamavou a nekalou praktikou, měla by být přihláška brána za neplatnou, tudíž neměli právo za mě sjednávat jakékoliv jiné smlouvy. Dále sem také nebyla informována o možnosti odstoupení od smlouvy.
Dodavatele, u kterých jste sjednali smlouvy (Lama energy a Utylis), jsem již informovala o nekalých praktikách bohužel doposud jsme nic nevyřešili.
Centrální výběrové řízení jsem žádala o písemné vyrozumění o akceptaci neplatnosti přihlášky, doposud reagovali jen tak, že je to bezpředmětné, že mi již sjednali nové smlouvy. To, že mi sjednali dvě smlouvy na plyn a jednu elektřinu ani nekomentuji. Také mám odebírat plyn dříve než mi uplyne lhůta u původního dodavatele.
Komunikace s dodavateli je hrozná a s CVŘ pro jistotu žádná.
číslo přihlášky CVŘ 030512, Smlouva na plyn Lama Energy 1010100801, Smlouva na elektřinu Utylis 9901045340
Neplatnost přihlášky u CVŘ a neplatnost plné moci
Zrušení smlouvy plynu (Lama energy) a elektřiny (Utylis)
Písemné vyjádření všech stran o zrušení
|
Tweet |