Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:136
Z toho za letošní rok:22
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43084Předplatné za neobjednanou službu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2020, před 2 lety

Mirra Hájková

Znění stížnosti

Dd, v pátek 12.6.2020 mi byla doručena SMS v tom smyslu, že mě výše uvedená společnost vítá a určuje mi týdenní předplatné 99,- Kč. Nic jsem neobjednavaka, společnost neznám, ani její činnost a nabídku, její služby nevyužívám ani využívat nechci a nebudu. Na zaslanou SMS nelze reagovat, stejně ne na webu.
Nabídka pomoci a zrušení služby mě přivedla na tyto stránky, nikoli na web mobil4fun, jak jsem očekávala.
Žádám o zrušení jakéhokoli kontaktu s mou osobou a mým zařízením. Žádám o pomoc a zrušení.
V případě potřeby a prodlužování vyřízení mé žádosti o zrušení podvodné služby podám trestní oznámení.
S pozdravem
Hájková


Produkt

Neznám žádné podrobnosti, předplatné je určeno samovolným jednáním mne neznámých osob.


Požadované řešení

Zrušení služby a předplatného týdenního ve výši 99 Kč
Zamezení šíření dalších případů


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2020 14:40, před 2 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Kontakt na zákaznickou službu je: mobile4fun.cz@silverlines.info

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2020 15:04, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.