| Počet nahlášených stížností: | 187 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Dd, v pátek 12.6.2020 mi byla doručena SMS v tom smyslu, že mě výše uvedená společnost vítá a určuje mi týdenní předplatné 99,- Kč. Nic jsem neobjednavaka, společnost neznám, ani její činnost a nabídku, její služby nevyužívám ani využívat nechci a nebudu. Na zaslanou SMS nelze reagovat, stejně ne na webu.
Nabídka pomoci a zrušení služby mě přivedla na tyto stránky, nikoli na web mobil4fun, jak jsem očekávala.
Žádám o zrušení jakéhokoli kontaktu s mou osobou a mým zařízením. Žádám o pomoc a zrušení.
V případě potřeby a prodlužování vyřízení mé žádosti o zrušení podvodné služby podám trestní oznámení.
S pozdravem
Hájková
Neznám žádné podrobnosti, předplatné je určeno samovolným jednáním mne neznámých osob.
Zrušení služby a předplatného týdenního ve výši 99 Kč
Zamezení šíření dalších případů
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Kontakt na zákaznickou službu je: mobile4fun.cz@silverlines.info
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.