Společnost


VSP DATA a.s.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#43109Zamítnutí reklamace opravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2020, před rokem

jakub rehounek

Znění stížnosti

V únoru 2019 jsem si zakoupil telefon Apple, kdy po cca 7 měsících přestala fungovat zadní kamera. Přístroj mi byl v záruce bezplatně opraven. Po dalších cca 8 měsících se objevila identická chyba - nefunkčnost zadní kamery. VSP data však požaduje úhrady, protože přístroj již není v záruce.
Nesouhlasím s tímto postupem, protože podle NOZ je záruční lhůta na opravu 24 měsíců.
Na toto prodejce nereaguje a stále požaduje úhrady opravy


Produkt

EMEI: 354861094474316


Požadované řešení

bezplatná oprava v rámci záruky na opravu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2020 16:35, před rokem

Kupující má právo uplatnit reklamaci na vadu, která se vyskytne v době 24 měsíců od převzetí zboží. Tato doba může být zkrácena na polovinu ujednáním mezi prodávajícím a spotřebitelem, ale pouze za předpokladu, že se jedná o použité zboží.

Pokud prodávající nepřijme reklamaci, dopouští se přestupku, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitelovi dále doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že reklamaci uplatnil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 12:11, před 4 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.