Společnost


Night Dress s.r.o.

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43115Nedodany tovar, zaplateny vopred

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2020, před 4 měsíci

Jarmila Hauliková

Znění stížnosti

Na stranke topoutfit objednany tovar - SATY 18.4, ktoru prevazdkuje night dress, vopred zaplateny PREVODOM NA UCET dodnes neprisiel. Od objednavky je 2 mesiace, komunikacia mailom je pravdepodobne automaticky email, ktory chodi kazdemu, ze mam pockat dalsich 10 dni. Takuto idpoved som uz dostala 2x
Telefonne cislo, uvedene v maily nikto nezdviha a tel cislo uvedene na stranke topoutfit je neexistujuce.
Prosim o vratenie prostriedkov, alebo zistenie kedy bude tovar doruceny.


Produkt

33042797600/XXL, Pruhované halterneck maxišaty


Požadované řešení

Pruhované halterneck maxišaty


rada by som aby mi saty prisli, ak nie, ziadam vratenie penazi


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2020 20:28, před 4 měsíci

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzve, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2020 15:07, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.