| Počet nahlášených stížností: | 187 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Neoprávněn mi bylo 21.6.2020 naúčtován poplatek ani nevím za co. Na mobilním telefonu hry nehraji. Dorazila mi jen sms od vás + od operátora. Nic jsem neodsouhlasila, jak stálo v sms zprávě a náhle platím 99,-/ týdně? Tohle myslíte vážně? Telefon máte stále obsazen a nedivím se, když máte zde tolik stížností. E-mail, který je uveden v sms zprávě neexistuje (nedoručeno)! Řekněte mi, za co mě bylo strženo, když jsem byla v práci.
Požaduji z vaši strany vrácení peněz a řádnou omluvu všem, kteří mají stejný problém či jemu podobný.
Neoprávně naúčtován poplatek - na mobilu nehraji (na to mám konzoli)!
Odpověď a vrácení peněz!
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.