Počet nahlášených stížností: | 227 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
7. 9. 2019 jsem zakoupila přes internetový obchod zastřihovač vlasů Rowenta TN1405F0. 13. 9. 2019 jsem přístoj reklamovala s popisem, že zastřihovat reaguje jinak při provozu na baterii a jinak v provozu přes síť (vynechává). Výsledek: "Strojek byl otestován, závada se neprojevila." Další reklamace byla podána 12. 5. 2020 s popisem, že strojek vynechává. Výsledek: "Kontrola. Opětovně nenamazané, zadřené stříhací nože. Nejedná se o závadu přístroje. Pro správné posouzení provedeno vyčištění a promazání nenamazaných stříhacích nožů-zdarma. Nejedná se o záruční opravu. Zkušební provoz bez závad. Pro správnou funkci přístroje je potřeba udržovat stříhací nože v čistotě a namazané přiloženým olejíčkem dle návodu na obsluhu. Při další stejné závadě nevhodnou, či nedostatečnou údržbou, mohou být po dohodě účtovány poplatky dle ceníku servisu."
Jinými slovy, pokud budete nadále obtěžovat a reklamovat, ještě si zaplatíte. Podala jsem stížnost k ombudsmanovi Datartu včetně videí, kde je vidět jasně závada přístroje. Ten mi zopakoval rozhodnutí servisu a doporučil mi obrátit se na soudního znalce. Vzhledem k velmi nízké pořizovací ceně zastřihovace pochopitelně kontaktovat znalce nebudu. Přístroj po prvním použití po servisu (ne)funguje stejně jako před servisem, tedy sám si ubírá a přidává výkon bez ohledu na to zda zrovna střihá vlasy. Střihat se s ním nedá, jelikož při ubrání výkonu se zasekne a zatahá. Jejich vysvětlení ohledně špatné údržby mi přijde při nejmenším směšné.
Zastřihovače vlasů Rowenta TN1405F0
Požaduji vrácení peněz za zastřihovač a upozornit na "nefér" jednání společnosti Datart. Uvědomuji si, že v této pořizovací ceně se jim toto "nechce řešit", ale jde o princip. Pokud koupím cokoliv ve vyší cenové relaci, budou jednat stejně?...
|
Tweet |