Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:227
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#43314Opakovaná neuznaná reklamace zastřihovače vlasů Rowenta TN1405F0

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2020, před 4 lety

Lucie Prostináková

Znění stížnosti

7. 9. 2019 jsem zakoupila přes internetový obchod zastřihovač vlasů Rowenta TN1405F0. 13. 9. 2019 jsem přístoj reklamovala s popisem, že zastřihovat reaguje jinak při provozu na baterii a jinak v provozu přes síť (vynechává). Výsledek: "Strojek byl otestován, závada se neprojevila." Další reklamace byla podána 12. 5. 2020 s popisem, že strojek vynechává. Výsledek: "Kontrola. Opětovně nenamazané, zadřené stříhací nože. Nejedná se o závadu přístroje. Pro správné posouzení provedeno vyčištění a promazání nenamazaných stříhacích nožů-zdarma. Nejedná se o záruční opravu. Zkušební provoz bez závad. Pro správnou funkci přístroje je potřeba udržovat stříhací nože v čistotě a namazané přiloženým olejíčkem dle návodu na obsluhu. Při další stejné závadě nevhodnou, či nedostatečnou údržbou, mohou být po dohodě účtovány poplatky dle ceníku servisu."
Jinými slovy, pokud budete nadále obtěžovat a reklamovat, ještě si zaplatíte. Podala jsem stížnost k ombudsmanovi Datartu včetně videí, kde je vidět jasně závada přístroje. Ten mi zopakoval rozhodnutí servisu a doporučil mi obrátit se na soudního znalce. Vzhledem k velmi nízké pořizovací ceně zastřihovace pochopitelně kontaktovat znalce nebudu. Přístroj po prvním použití po servisu (ne)funguje stejně jako před servisem, tedy sám si ubírá a přidává výkon bez ohledu na to zda zrovna střihá vlasy. Střihat se s ním nedá, jelikož při ubrání výkonu se zasekne a zatahá. Jejich vysvětlení ohledně špatné údržby mi přijde při nejmenším směšné.


Produkt

Zastřihovače vlasů Rowenta TN1405F0


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz za zastřihovač a upozornit na "nefér" jednání společnosti Datart. Uvědomuji si, že v této pořizovací ceně se jim toto "nechce řešit", ale jde o princip. Pokud koupím cokoliv ve vyší cenové relaci, budou jednat stejně?...


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému