Společnost


ROPETA LTD - Huglo.cz

Počet nahlášených stížností:82
Z toho za letošní rok:82
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43360Podvodný e-shop

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2020, před měsícem

Terezie Slámová

Znění stížnosti

Objednala jsem si zboží z Huglo.cz, zaplatila jsem předem, zboží dorazilo za 2,5 měsíce, kvalita špatná, velikost a barva neodpovídající. Zboží jsem chtěla vrátit, ale nikdo nekomunikuje. Ráda bych podala hromadnou žalobu na tento obchod.


Produkt

produkt: dámská trendy větrovka, barva beige ( poslali černou ), velikost M( odpovídala asi xxs ),cena 642, doprava 39, balné 19


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze (700,-Kč)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2020 09:33, před měsícem

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Hromadné podání (hromadná žaloba) bohužel není v ČR zatím možná, protože doposud nebyl přijat zákon, který by takový postup umožňoval.

Jelikož je prodávající subjekt sídlící v zahraničí, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 13:07, před 8 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.