Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2623
Z toho za letošní rok:310
Stále v řešení:112
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 495 stížnostech.

#43405Neoprávněné strhávaní platby z účtu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2020, před 4 dny

Jiří Halouzka

Znění stížnosti

Dobrý den, zaregistroval jsem se na seznamce b2 a zaplatil cca 200kč a vůbec jsem neměl tušení že mi bude automaticky prodloužené členství a zároveň strhnutí platby 2270kč společnost to nikde neuvádí. Proto chci podat stížnost na podvod,myslím že nejsem jediný, teď jsem zrušil kartu tak čekám na nějáké výhrůžné dopisy. Myslíte že něco zmůžou proti mě? Děkuji


Požadované řešení

Ukončení smlouvy a profilů na této seznamce aby už nikdy neotravovali


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2020 08:54, před 4 dny

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.

Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí, pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
1.7.2020 00:00, před 3 dny

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.


Jiří Halouzka

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.7.2020 09:12, před 2 dny

Na uvedený email která společnost b2 uvádí není možné odepsat ihned se to vrátí jako nedoručený email a navíc koukám že to posílají každému,oni podle mě nechtějí nic řešit,podle mě zase podvod. Děkuji.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2020 18:59, včera

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a vyzýváme ji, aby se spotřebitelem komunikovala za účelem nalezení řešení.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.