Počet nahlášených stížností: | 227 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Koncem února jsem reklamoval minibook Umax Wision (v té době jěště v zákonné záruce) Den po vypršení lhůty na reklamaci jsem dostal sms, že má reklamace bude vyřízena v nejbližší době formou "OPRAVA" Po dalším měsíci jsem telefonicky kontaktoval prodejní místo a minibook byl připraven k vyzvednutí. Vzal jsem si jej domu a opraven byl jen z části a navíc byl poškozený dotekový display.Kontaktoval jsem reklamační odd. kde mi sdělili že výrobek mohu poslat poštou k nim na oddělení. Reklamovaný výrobek přijali v květnu. Doposud to není vyřízeno. I po několika telefonátech,emailech s žádostí o odstoupení od kup. smlouvy, s veškerými potřebnými doklady. Mám zaplacené nahodilé poškození a prodlouženou záruku. A ani v tomto případě mi služba nebyla umožněna. Žádal jsem o vrácení prostředků jak za výrobek, tak i za poštovné a pojištění které jsem nemohl viužít skrze zapírání a laxnímu přístupu této společnosti.
Umax VisionBook 11Wi Pro, v.č. 11WIPRO5160412 , EAN 8595142714455
Vrácení mnou vynaložených financí t.j. 6.033,- (Notebook 4.890,- Pojištění 976,- poštovné 167,-) na účet, který jsem posla emailem na reklamační odd.
|
Tweet |