Počet nahlášených stížností: | 135 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 3 |
Benzínová motorová sekačka byla zakoupena dne 31.5.2020. Již druhý den od zakoupení byla sekačka odvezena do servisního střediska z důvodu nefunkčnosti pojezdu sekačky. Na prodejně byla sekačka opravena a reklamace uznána a byla opravena. Po dalších 14 dnech kdy ani jednou nebyla použita k sečení vzhledem k aktuálnímu počasí a každodenních dešťů a tedy k nemožnosti provedení této činnosti. Dne 12.6 se uskutečnil druhý pokus o sečení zahrady. Podotýkám pokus, jelikož první závada se projevila po posečení max 100m2 zahrady z celkové plochy cca 1000m2, nedá se mluvit o posečení zahrady jako takové. Druhá závada, upadnutí kolečka, nastala na ujetí pár desítek metrů při druhém pokusu. Bylo voláno na prodejnu kde se sekačka kupovala s dotazem jak bude postupováno, protože sekačka ještě nebyla plnohodnotně využita. Prodejce oznámil, že kolečka nejsou skladem a budou se muset objednat a stejně nemusí uznat reklamaci. Po 14 dnech od doručení sekačky na prodejnu přišel email s cenovým návrhem na opravu s vyjádřením, že se jedná o běžné opotřebení. Jak se může jednat o běžné opotřebení když zboží ještě nebylo ani plnohodnotně a jedná se již o druhou závadu během 14ti dní v prvním půlroce od zakoupení zboží kde se dle Občanského zákoníku se bere, že zboží bylo vadné již v době nákupu a opak musí prodejce jasně prokázat a ne se pouze odkazovat na možnost mechanického poškození ze strany zákazníka.
MOTOROVÁ SEKAČKA S POJEZDEM HECHT551SXE
S ohledem na skutečnost, že se jedná již o druhou reklamaci během prvních dvou týdnů od nákupu zboží, se jedná o nekvalitní výrobek či výrobek s nedostatečnou jakostí budou se další problémy s výrobkem jistě objevovat. Dle dostupných recenzí na jakost výrobků od společnosti Hecht na webu heureku či u reklamních příspěvků na stránce FB, kde ze strany Hechtu dochází k mazání komentářů od nespokojených zákazníků aby se zde nepoškozovalo jméno společnosti ikdyž oprávněně a dochází tak neoprávněně k cenzuře a k omezovaní svobody slova.
Vzhledem k těmto zkušenostem ze stany ostatních zákazníků nepomůže ani oprava či výměna za "bezvadný kus" proto požadujeme odstoupení od kupní smlouvy v prvních 6 měsících od nákupu jelikož je zboží vadné již od nákupu.
|
Tweet |