Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:550
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 99 stížnostech.

#43527Obsluha prodejny Kaufland Podbaba - úsek pultový prodej sýrů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2020, před 4 lety

Marie Hilmerová

Znění stížnosti

Dnes - 3.7.2020 jsem přišla koupit krájený horácký sýr.Obsluha v tu dobu
"přitáhla" v krabicích nebo lornách po podlaze různé sýry vcelku a ukládala
je do chladícího boxu. Po pár minutách čekání přišla s dotazem na moji
objednávku. K tomu jsem řekla, že bych si přála, až si vymění rukavice,
15 dkg krájeného horáckého sýru. Obsluha na mne dosti hrubě "vyjela"
z jakého důvodu by si měla vyměnit rukavice.Sdělila jsem, že vybalovala
zboží a navíc blízko podlahy a že nechci aby mně tou samou rukavicí ( bez
použití kleští nebo vidličky - to se v prodejně neužívá) nandavala sýr. Byla na mne velmi nepříjemná
až hrubá. Rukavice si šla "někam" vyměnit - nevím zda to vůbec provedla a pak s komentářem mne obsloužila. Snad jsem nepožadovala zvláště v této době něco hygienicky nadstandardního.
Obsluhu jsem ochotna identifikovat - je nepřehlédnutelná - má neonově
modrou ofinu viditelnou z podčepice.
Děkuji
Marie Hilmerová


Požadované řešení

poučit personál o hygieně při obsluze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému