| Počet nahlášených stížností: | 187 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.7.2020 v 17.38 hodin při návštěvě stránek společnosti O2
( O2 odměna za dobití) mě byl z telefonního účtu
neoprávněně nauctovan poplatek za neobjednanou služby 99 Kč. Tuto službu jsem si neobjednala a rozhodně jí nechci používat. Službu jsem chtěla zrušit u O2, ale bohužel mi operátorka na lince nepomohla i když sluzba byla na stránkách 02. Na stránkách, které mí operátorka doporučila se mi nepodařilo danou službu zrušit.
Mobile4fun. mobilní. Poplatek za týden 99 Kč
Žádám o zrušení neobjednane služby a vrácení za neobjednanou služby 99 Kč a vymazat všechny mé údaje z jejich registru.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.