Počet nahlášených stížností: | 550 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 7 |
Poměrně často chodím nakupovat před zavírací dobou, nestíhám to dříve, navic v obchodě je málo lidí a tak stihnu nakoupit velice rychle. V Jindřichově Hradci žádný problém nikdy nebyl v Třeboni se mi již podruhé stalo že mi pracovník ochranky odmítl před vchodem vydat kolečkový koš s tím že už je zamyká a že už je čas jen na malý nákup. Poprvé byla 21,40 a dnes 21,43.Pracovniky na prodejně to také nezajímá, ti už uklízí a jsou jednou nohou na cestě domů, pult uzenin již také často bez obsluhy, ale to mi nevadí.. Já s dovolením vím sám nejlépe, jak velký nákup chci nakoupit a pokud jsem přesvědčený že to za 15 nebo 20 minut bez problémů stihnu, nemá mi do toho pracovník ochranky co mluvit. Velice často také parkuji na nejvzdálenějším rohu parkoviště, protože při nákupu dobíjím elektromobil. Vzniká tak situace že svůj nákup nemám jak odnést z obchodu do auta, protože malý příruční koš musím před pokladnou odevzdat. Myslím si, že chování ochranky by nemělo být arogantní a neměla by zákazníkům znemožňovat nákup v otevírací době.
Myslím si, že chování ochranky by nemělo být arogantní ale naopak korektní a slušné a neměla by zákazníkům znemožňovat pohodlný nákup v otevírací době.
|
Tweet |