Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:550
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 99 stížnostech.

#43544Ve 21.43 hodin jsou zamčené košíky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.07.2020, před 4 lety

Petr Láznička

Znění stížnosti

Poměrně často chodím nakupovat před zavírací dobou, nestíhám to dříve, navic v obchodě je málo lidí a tak stihnu nakoupit velice rychle. V Jindřichově Hradci žádný problém nikdy nebyl v Třeboni se mi již podruhé stalo že mi pracovník ochranky odmítl před vchodem vydat kolečkový koš s tím že už je zamyká a že už je čas jen na malý nákup. Poprvé byla 21,40 a dnes 21,43.Pracovniky na prodejně to také nezajímá, ti už uklízí a jsou jednou nohou na cestě domů, pult uzenin již také často bez obsluhy, ale to mi nevadí.. Já s dovolením vím sám nejlépe, jak velký nákup chci nakoupit a pokud jsem přesvědčený že to za 15 nebo 20 minut bez problémů stihnu, nemá mi do toho pracovník ochranky co mluvit. Velice často také parkuji na nejvzdálenějším rohu parkoviště, protože při nákupu dobíjím elektromobil. Vzniká tak situace že svůj nákup nemám jak odnést z obchodu do auta, protože malý příruční koš musím před pokladnou odevzdat. Myslím si, že chování ochranky by nemělo být arogantní a neměla by zákazníkům znemožňovat nákup v otevírací době.


Požadované řešení

Myslím si, že chování ochranky by nemělo být arogantní ale naopak korektní a slušné a neměla by zákazníkům znemožňovat pohodlný nákup v otevírací době.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému