Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:81
Z toho za letošní rok:26
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#43585Nevrácení kupní ceny po odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2020, před 2 měsíci

Petra Nová

Znění stížnosti

Dne 7.5.2020 jsem zakoupila motorovou sekačku Hecht 546. Bohužel jsem po jednom sekání trávy musela sekačku reklamovat (11.5.2020). Vzhledem k tomu, že reklamace nebyla vyřízena v zákon. lhůtě a prodejce mě nijak neuvědomil, odstoupila jsem 11.6.2020 na prodejně od kupní smlouvy. Při odstoupení jsem požádala o vrácení kupní ceny na účet. Částka mi vrácena nebyla. Dne 28.6.2020 jsem e-mailem kontaktovala společnost a žádala opět o vrácení kupní ceny, nikdo nereagoval. Dne 3.7.2020 jsem e-mailem kontaktovala vedoucího serv.sítě, se kterým jsem reklamaci řešila a žádala o vrácení kupní ceny. Do dnešního dne mi nikdo neodpověděl a rovněž kupní cena mi nebyla vrácena.


Produkt

Hecht 546 motorová sekačka


Požadované řešení

vrácení kupní ceny


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2020 15:25, před 2 měsíci

Pokud došlo k odstoupení od smlouvy pro marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace, pak zákon lhůtu k vyplacení částky neukládá. Není-li sjednán čas plnění, platí že věřitel může požadovat plnění ihned a prodávající jakožto dlužník je poté povinen splnit závazek bez zbytečného odkladu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Reakce společnosti

Publikováno
13.7.2020 11:39, před 2 měsíci

Vážená paní Nová,
na základě vyjádření centrálního servisu došlo z důvodu pozdního dodání náhradních dílů k prodlevě k dokončení reklamace. Zam,ěstnanci servisního oddělení Vás budou kontaktovat, na zakoupený výrobek Vám bude vystaven dobropis ve výši prodejní ceny. Tato komplikace nás velice mrzí, rádi bychom se Vám za ni omluvili.
S pozdravem P. Chrudimský, Hecht Motors s.r.o.


Petra Nová

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.7.2020 14:53, před 2 měsíci

Vážený pane Chrudimský,
děkuji za Vaši reakci. Ráda bych uvedla, že při odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nedodržení 30-ti denní lhůty jsem byla servisním technikem vyzvána k vyplnění čísla účtu, kam mi bude vrácena kupní cena. Číslo účtu jsem předala 11.6.2020. Žádám Vás tedy o převedení prodejní ceny na můj účet a sdělení, kdy tak bude učiněno.
S pozdravem
Nová

Reakce společnosti

Publikováno
13.7.2020 17:08, před 2 měsíci

Vážená paní Nová,
ohledně termínu bude informována oddělením centrálního servisu.
S pozdravem, P. Chrudimský


Petra Nová

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.7.2020 16:51, před 2 měsíci

Vážený pane Chrudimský,
minulý týden v pondělí jste mi sdělil, že budu kontaktována oddělením centrálního servisu a bude vystaven dobropis. Rovněž, jste se omlouval za způsobené komplikace. Uvěřila jsem, že se snažíte celou situaci vyřešit, ale bohužel se ani po týdnu opět nic nestalo.Víc jak 5 týdnů od odstoupení od smlouvy stále čekám na vrácení peněz. V případě, že kupní cenu nevrátíte do 24.7.2020 budu nucena postoupit tento případ k řešení dalším orgánům.
Nová

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2020 15:57, před měsícem

Dobrý den, paní Nová,
dle vyjádření centrálního servisu byl již dobropis dne 19.7.2020 vystaven. Velice se Vám omlouváme za prodlevu.
S pozdravem P. Chrudimský, Hecht Motors.


Petra Nová

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.7.2020 12:13, před měsícem

Vážený pane Chrudimský,
opravný daňový doklad mi byl doručen včera. Včera jsem ho zalala zpět na vaši adresu. Doufám tedy, že mi konečně budou vráceny peníze.
S pozdravem
Nová

Reakce společnosti

Publikováno
31.7.2020 09:48, před měsícem

Dobrý den, paní Nová,
děkuji Vám za potvrzení. S pozdravem P.Chrudimský, Hecht Motors.


Petra Nová

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.8.2020 15:40, před měsícem

Dobrý den,
děkuji dTestu za pomoc. Peníze mi byly po 1,5 měsíci konečně vráceny.
Nová

Reakce společnosti

Publikováno
14.9.2020 15:54, před 6 dny

Dobrý den,ještě jednou se omlouváme za prodlevu.P. Chrudimský, Hecht Motors.


Petra Nová

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.9.2020 20:02, před 6 dny

Hodnocení: