Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:227
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#4360Neskutečně dlouhé čekání na vyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2014, před 10 lety

Daniel Suk

Znění stížnosti

Dobrý den.17.7.2014 jsem reklamoval tv JVC LT-50HW45U.Na vyřízení reklamace jsem čekal až do 19.8. kdy mi byla tv přivezena,ale bez dálkového ovládání a ještě k tomu poškrábaná.Proto jsem tv nepřijmul a chtěl co nejrychlejší opravu.No nejrychlejší,to jsem asi doufal pouze já protože jsem si myslel,že firma DATART je pojem a jde jí hlavně o spokojeného zákazníka.Dnes mi došla trpělivost a zavolal jsem si na Vaší zákaznickou linku jak to vypadá s mojí reklamací tv.Paní mi řekla že to prověří a dá mi vědět.Kdy přesně,to už neřekla.Volal jsem dnes v 8:18.Teď je 18hod a žádná odpověď.To prosím prověřuje kde,že nestihne za 10h odpovědět?Dále mě docela zarazila její věta,že tv je v reklamaci od 21.8.2014! Jak je to možné,když byla odvezena už 19.8.2014??!!!Může mi konečně někdo sdělit kdy bude moje reklamace tv vyřízena?Já jen,že zítra je to přesně měsíc.


Produkt

JVC LT-50HW45U


Požadované řešení

Co nejrychlejší vyřízení a nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému