Počet nahlášených stížností: | 227 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.17.7.2014 jsem reklamoval tv JVC LT-50HW45U.Na vyřízení reklamace jsem čekal až do 19.8. kdy mi byla tv přivezena,ale bez dálkového ovládání a ještě k tomu poškrábaná.Proto jsem tv nepřijmul a chtěl co nejrychlejší opravu.No nejrychlejší,to jsem asi doufal pouze já protože jsem si myslel,že firma DATART je pojem a jde jí hlavně o spokojeného zákazníka.Dnes mi došla trpělivost a zavolal jsem si na Vaší zákaznickou linku jak to vypadá s mojí reklamací tv.Paní mi řekla že to prověří a dá mi vědět.Kdy přesně,to už neřekla.Volal jsem dnes v 8:18.Teď je 18hod a žádná odpověď.To prosím prověřuje kde,že nestihne za 10h odpovědět?Dále mě docela zarazila její věta,že tv je v reklamaci od 21.8.2014! Jak je to možné,když byla odvezena už 19.8.2014??!!!Může mi konečně někdo sdělit kdy bude moje reklamace tv vyřízena?Já jen,že zítra je to přesně měsíc.
JVC LT-50HW45U
Co nejrychlejší vyřízení a nebo vrátit peníze.
|
Tweet |