Společnost


Jana Gryc Přecechtělová

Počet nahlášených stížností:82
Z toho za letošní rok:45
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#43611Nedodání zboží a nekomunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2020, před 4 měsíci

Katarína Macinauerová

Znění stížnosti

Dne 19.6.2020 jsem si v eshopu sestryvakci.net objednala zboží v hodnotě 1200 korun, které jsem ohned uhradila bankovním převodem. Teprve po 10 dnech, dne 29.6 mi přišlo potvrzení o přijetí platby, zbožíi však dosud nebylo dodáno a na moje emaily nikdo nereaguje.


Produkt

3x Tričko s motivem


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2020 06:52, před 3 měsíci

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Reakce společnosti

Publikováno
14.7.2020 14:03, před 3 měsíci

Dobrý den,

platba byla spotřebitelce vrácena. Gryc

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2020 15:25, před 3 měsíci

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informaci potvrdit a případ uzavřít.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2020 14:22, před 2 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Katarína Macinauerová

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.8.2020 14:38, před 2 měsíci

Dobrý den, peníze mi byly vráceny na účet

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2020 09:36, před 2 měsíci

Spotřebitelka potvrdila přijatou platbu. Prosím D-test o uzavření stížnosti. Gryc

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 09:54, před 2 měsíci

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.