| Počet nahlášených stížností: | 621 |
| Z toho za letošní rok: | 15 |
| Stále v řešení: | 3 |
63%
37%
#43697Prodej zboží mimo akci
Dobrý den V pondělí ráno měla začít akce na televizory . Když jsme přišli k regálu tak televize žádná nebyla . Zeptali jsme se na informacích a tam nám řekli jestli tam není tak že už je vyprodaná .upozorňuji že jsem tam byla první . když si zákazníci začali stěžovat najednou dvě televize přivezli ,ale ty zmizeli cestou k regálu.Paní ředitelka nám s lehkou arogancí řekla že je prodali už v neděli protože byl o ně zájem a že nemají na všechno čas , to znamená že si to musí připravit když mají volno . To samozřejmě chápu ,ale prodávat je měli až v pondělí .Jinak mně to připadá že si děláte z lidí legraci ! Jedná se o Kaufland v Náchodě Anna Barešová
LED HD televize ůhlopříčka 98 cm za 3990 Kč
Měla bych dostat možnost televizi koupit , protože kdyby prodej probíhal tak jak má tak bych televizor sehnala .
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
bohužel jsme se nedohodli s Kauflandem.
Vyjádření dTestu
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Dobrý den . Z Vaší zprávy jsem se nedozvěděla nic konkrétního jak by Kaufland chtěl moji stížnost řešit . Barešová Anna
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podně
Pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.
Prosíme o kontaktování našeho Zákaznického centra.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Myslím že nemá cenu si na vaší společnost stěžovat , protože už po třetí nam příšla stejná odpověď a to o ničem.Barešová
Vyjádření dTestu
Vzhledem k výše vedené komunikaci stížnost uzavíráme.
Hodnocení: