Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#43782Chování řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2020, před rokem

Eva Bícová

Znění stížnosti

Dnes mám jet a bohužel jedu Vaší společnosti flixbus spoj N 1291 ...směr z Bratislava do České Budějovice v 6:55... Přístup a chování Vašich řidičů je jako chování neadrtalců... Drzý a neslušný .. Mám rezervované místo... A u Vaší společnosti ne zrovna levně.. Přijdu na své rezervované místo a tam věci.. Tak se ptám slušně řidiče, že mám to místo rezervované a zaplacené a on na mě něco madarsky a z jeho tónu a výrazu ne zrovna slušně .. A pak mi poví, že ho to nezajímá,že je to místo řidiče,na kterém stejně nesedí,ale má tam pohozené věci.. Tak se ho slušně zeptám kam si mám sednout,když mám místo rezervované a on mě tam nechce pustit.. A on mi řekne,že ho to nezajímá,že si mám klidně vystoupit.. Co tohle je za jednání?? Tak já si u Vás platím cestu a mám si vystoupit jen kvůli tomu,že on je nezdvořilý a neandrtalec.. Jezdím Vaší společnosti často,ale tohle jsem ještě nezažila.. Takovýhle clovek do autobusu nepatří ani jako cestující natož jako řidič... A doufám,že tuto situaci budete řešit... S pozdravem Bícová Eva


Požadované řešení

Zaškolení řidičů jak se mají chovat nebo výměnu..Když má tu práci nemá,tak ať ji nedělá..


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2020 07:54, před rokem

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Pokud spotřebitelka zakoupila do daného spoje určitá místa k sezení, je společnost povinna plnit dle smlouvy, tedy poskytnout přepravu na zakoupených místech k sezení. Pokud místo neposkytla, pak není oprávněna si účtovat příplatek k běžné jízdence.

Spotřebitelka je dle přepravních podmínek oprávněna podat u společnosti FlixBus CZ s.r.o. stížnost a požadovat vydání bezdůvodného obohacení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2020 11:41, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.