Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#43782Chování řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2020, před 4 lety

Eva Bícová

Znění stížnosti

Dnes mám jet a bohužel jedu Vaší společnosti flixbus spoj N 1291 ...směr z Bratislava do České Budějovice v 6:55... Přístup a chování Vašich řidičů je jako chování neadrtalců... Drzý a neslušný .. Mám rezervované místo... A u Vaší společnosti ne zrovna levně.. Přijdu na své rezervované místo a tam věci.. Tak se ptám slušně řidiče, že mám to místo rezervované a zaplacené a on na mě něco madarsky a z jeho tónu a výrazu ne zrovna slušně .. A pak mi poví, že ho to nezajímá,že je to místo řidiče,na kterém stejně nesedí,ale má tam pohozené věci.. Tak se ho slušně zeptám kam si mám sednout,když mám místo rezervované a on mě tam nechce pustit.. A on mi řekne,že ho to nezajímá,že si mám klidně vystoupit.. Co tohle je za jednání?? Tak já si u Vás platím cestu a mám si vystoupit jen kvůli tomu,že on je nezdvořilý a neandrtalec.. Jezdím Vaší společnosti často,ale tohle jsem ještě nezažila.. Takovýhle clovek do autobusu nepatří ani jako cestující natož jako řidič... A doufám,že tuto situaci budete řešit... S pozdravem Bícová Eva


Požadované řešení

Zaškolení řidičů jak se mají chovat nebo výměnu..Když má tu práci nemá,tak ať ji nedělá..


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému