Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#43836Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 hodin 40 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2020, před 4 lety

Libuše Nižnanská

Znění stížnosti

Dne 10.7.2020 jsem odeslala z pošty Bohumín 5 balíček vnučce do dětského tábora v Maloticích, pošta Kostelec nad Černými Lesy. Když nebyl doručen do 14.7., napadlo mě zavolat na poštu do Kostelce, avšak telefonní číslo uvedené na internetu bylo nefunkční, tak jsem počkala ještě jeden den. Pak už jsem dne 16.7. napsala reklamaci emailem na Info@cpost.cz. Bylo mi odpovězeno, že dle dostupných datových záznamů by zásilka měla být uložena u pošty 28163 Kostelec nad Černými Lesy. Požádala jsem tedy ještě dalším emailem o tel.číslo na tuto poštu. Odpověď s uvedením tel.čísla mi přišla až pozdě odpoledne a tudíž jsem na poštu do Kostelce volala následující den (pátek 17.7., tedy týden po podání zásilky). Pracovnic pošty mi sdělila, že mají přečíslovaný telefon a okamžitě věděla o jakou zásilku se jedná, ani jsem nemusela uvádět její podací číslo. Řekla mi, že neví, co má s tím balíčkem dělat, protože neví jak to má letos ten dětský tábor zařízeno. Podotýkám, že tábor je na tom místě již několik let a v tomto nynějším termínu bylo (dle mého zjištění) do tábora doručeno několik zásilek - dopisů i balíčků, takže jsem nechápala proč zrovna s tím mým si pošta "neví rady". Když jsem sdělila, že tábor bude následující den ukončen, pracovnice pošty
mi sdělila, že tam "teď" nemá koho poslat (takže najednou věděla, že balíček by se měl doručit). Nezbylo mi, než požádat o vrácení balíčku. Ten k mému překvapení hned dnes 20.7. dorazil zpět. Takže zaslat balíček zpátky pracovnice pošty v Kostelci zvládla, doručení zásilky adresátovi ne!


Produkt

balíček podací č. R BA0347718248X, váha 1,245 kg podací pošta 73551 Bohumín 5


Požadované řešení

Vrácení úhrady ve výši 99 Kč za zaplacenou službu, která nebyla provedena


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému